lay out Magix de luxe 17

theo2 schreef op 24.02.2012 om 10:37 uur

sinds een paar weken heb ik een probleem met mijn Magix de luxe 17. De lay out wijzigt telkens als ik opstart. Ik ben de monitor en de mediapool kwijt, alleen het project vult mijn hele scherm. Bij de instellingen heb ik dit nu al 100 keer teruggezet, ook naar de standaardwaarden, dus met programmamonitor en mediapool. Nu moet ik iedere keer als ik start de vensters openen en op de juiste manieren schuiven tot ze naar wens zijn. Heel vervelend!

Ik heb al mijn cookies gewist, etc. om te kijken of dit het probleem was, maar helaas. Kunt u mij verder helpen!? Magix heeft al 2 jaar probleemloos gewerkt!

MVG

T. Heemskerk
versie 10.0.12.2
Windows 7

Reacties

mi-bo schreef op 24.02.2012 om 11:42 uur

Beste.
Probeer het volgende : ga naar bestand klik dit open ga naar instellingen klik dit weer open, dan instellingen terug zetten naar standaard waarde.
of klik venster aan en kijk of media pool, programma monitor ,project aangevinkt staat,
succes.

theo2 schreef op 06.03.2012 om 17:09 uur

Helaas,

dit had ik ook al geprobeerd, maar als ik dus Magix weer opnieuw open, zijn de instellingen weer weg!

gr Theo heemskerk

theo2 schreef op 06.03.2012 om 17:09 uur

Helaas,

dit had ik ook al geprobeerd, maar als ik dus Magix weer opnieuw open, zijn de instellingen weer weg!

gr Theo heemskerk

mi-bo schreef op 07.03.2012 om 11:51 uur

Na opstarten van Het programma,
toets de Y toets in, ga naar weergave sjablonen, klik dan als U met 1 monitor werkt de eerste optie aan,
wat gebeurd er dan.
En anders het programma opnieuw installeren zonder de evt update die u heeft geïnstalleerd.
gr