kwaliteitsverlies foto bij import in Magix

eddyvideo schreef op 14.07.2011 om 17:06 uur

Foto's ( 4320x2432  - 16:9) gemaakt met fototoestel Panasonic DMC-TZ10  (HD -AVCHD-Lite) = Kwaliteit op PC  

en TV Loewe Art 42 LED  via USB stick zeer goed.

Bij import in Magix  Foto op CD en DVD 10 DeLuxe  kwaliteitsverlies van de beelden, dus na branden ook geen goed resultaat

Reacties

Polders schreef op 15.07.2011 om 14:57 uur

Beste Eddyvideo, check eens of de instellingen van uw project correct zijn ingesteld voor uw HD foto's/film.

Bij installatie van een Magix programma wordt veelal een volledige gebruiksaanwijzing mee geïnstalleerd. Ga naar de de Windows Verkenner 'Programma's / Magix en zoek naar Manual.pdf. Ga daar naar programma instellingen

Succes

eddyvideo schreef op 24.07.2011 om 16:45 uur

Beste,  alvast bedankt, ik kan zo wel de foto verscherpen, maar wanneer het beeld op volledig scherm komt geeft dat toch niet het gewenste resultaat. Als ik op volledig scherm een foto bekijk in mijn afbeeldingen, en daarna zelfde foto op dezeflde grote in Magix Foto op Dvd dan is er een merkelijk verschil van kwaliteit. Dit kwaliteitsverlies heb je niet in Foto Manager

FransS schreef op 26.07.2011 om 11:10 uur

Hoi Eddy,

Het enige wat ik nog kan bij voegen bij het antwoord van Polders is dat een vriend van mij had dit ook en wat blijkt nu de foto die hij maakte in HD AVCHD moesten eerst naar een ander format geconverteerd worden en dan zag je geen verschil zoals jij dat beschrijft. en de foto manager zal dat in het programma hebben omdat denk ik magix daar rekening mee houd in al zijn programma's.

Heb je al eens gekeken wat voor extentie de foto's hebben ?

Grt. Frans S.