Reacties

mi-bo schreef op 19.08.2009 om 17:01 uur
Als u quicktime player installeerd via upload internet, zal het wel werken, succes.
SHADOW schreef op 02.12.2009 om 15:05 uur
Hallo
Ik heb dus ook een Powershot SX1 is en heb filmpjes bewerkt in video de luxe 16. Tot op heden ben ik wel blij met de mogelijkheden in het programma (zoals een filmstabilisatie). Ik ben echtern niet tevreden met het bewerken van .mov files. De canon maakt namelijk de filmpjes in .mov bestanden aan. Video De Luxe 16 crashed continu, vooral als het samengesteld film langer is dan 12 minuten. Ik heb de vraag bij Magix lopen, maar heb nog geen oplossing. Ik heb het geprobeerd op 2 pc's (een desktop met quad processor, 1 TB harde schijf en 2GB geheugen en een notebook met 4GB geheugen en dual core processor). De desktop (zwaarste pc) crashed vaker dan de notebook. Wellicht een probleem met hoeveelheid geheugen. Beide programma's lopen op Vista premium. Ik zou graag zien da Magix deze problemen oplost omdat ze dan een goede applicatie hebben. Vooralsnog gebruiken ze oude codecs van derde partijen om de mov-bestanden te bekijken en bewerken. En die sluiten mogelijk niet goed aan op vista/video de luze. Ook kan het zijn dat er oneinenlijk gebruik wordt gemaakt van het geheugen. Waar het probleem in zit weet ik nog niet. Frustrerend is het wel.