Kun je met Video Easy het geluid van video 1 combineren met andere video opname?

evhell schreef op 03.02.2016 om 16:49 uur

Ik heb Video Easy aangeschaft. Graag zou ik 2 opnames willen combineren. De ene opname wil ik halverwege qua gesrpoken tekst door laten lopen, maar als achtergrond een andere opname laten lopen. Kan dat met Video Easy of moet ik dan Video de Luxe alsnog aanschaffen (een nieuwe investering)?

Reacties

FransS schreef op 03.02.2016 om 20:04 uur

Hoi Evhell,

Als je met Video Easy het beeld van het geluid kan scheiden is het mogelijk om van het geluid onder te zeten bij het andere beeld,bij VdLux zijn dat de ontkoppel & koppel ?

Suc6 Frans S

magixagent schreef op 04.02.2016 om 11:44 uur

hallo Evhell.
Video Easy is geen montage pakket  ( er is wel iets met geluid en voice-over en muziek toe te voegen)maar heeft niet de mogelijkheid om beelden over elkaar te zetten, dit pakket zit o.a. bij Red Uw video, het pakket is door MAGIX op de markt gebracht speciaal voor gebruikers die snel even een film willen maken zodat het toonbaar is ook in HD kwaliteit versie video Easy 5 HD.
Er wordt niet bij de vraag geschreven met welk pakket door U wordt gewerkt.
MAGIX heeft ook een videoberwerking pakket  (MAGIX video deLuxe ) speciaal voor geschoten beelden tot een mooi geheel te maken ( monteren)regelmatig voor een speciale prijs voor MAGIX gebruikers te koop een goede optie.
Gr
Harry

evhell schreef op 05.02.2016 om 19:53 uur

Momenteel maak ik gebruik van Video Easy en heb dit behoorlijk onder de knie. Ik begrijp uit het antwoorde dat dit niet mogelijk is via Video Easy, maar wel wanner ik Video de Luxe aanschaf?

1. Klopt mijn veronderstelling?

2. Moet ik dan opnieuw een pakket aanschaffen (namelijk Vido de Luxe) en is er een tussenoplossing? Toelichting: had ik het geweten, dan had ik direct Video de Luse aangeschaft. Dat had mij € 50 gescheeld.