Kan niet meer zien welke takes er geselecteerd zijn

Reacties

mi-bo schreef op 13.03.2018 om 09:07 uur

@Bise

Fijn te lezen dat U met meer dan buitengewone belangstelling dit item volg, omdat U ook met dit fenomeen te maken heeft.

Als MAGIXagent werk ik al sinds 2004 met MAGIX vdl.

Op 1 Pc heb ik Windows 7 & Windows 10 staan, veel oudere programma's staan onder Windows 7, gezien de vraag over Windows 7 ging, heb ik op deze oproep gereageerd.

De afgelopen 14 dagen, heb ik systeemmatig gekeken, welke versie wel de TAKES worden geactiveerd en bij welke versie niet, en zoals ik al heb omschreven was de laatste versie MAGIX vdl 2013.

Ik zag dat U ook MAGIX vdl 2014 heeft kunt u wel analoge beelden die opgeslagen en gedigitaliseerd zijn via scene detectie, (alle start en stop ) TAKES, naar de tijdlijn slepen, en wordt dan wat geactiveerd is wel met een rode ( stip of balkje ) geactiveerd.

Ik zie wel een reactie van u

Groeten

Michael

Bise schreef op 13.03.2018 om 09:53 uur

Wat mij dus stoort is de opmerking dat het na 2013 niet meer gaat. En in mijn optiek had u dus veel eerder dit kunnen melden. Nu is er een ellenlange discussie gaan de gang die nog niet is afgelopen. Als ik Leo-n lees (bericht van Magix: Inderdaad is er de mogelijkheid het rode vinkje weer ter voorschijn te toveren. Als u het project maakt, dient u een vinkje te plaatsen voor 'projectmedia in projectmap opslaan'. enz...) wat dus bij hem niet werkt!

Bol krijgt bericht van Magix duitsland dat anders doet vermoeden. ?!?!

Ik hou me op de hoogte.

groet

Bise

mi-bo schreef op 13.03.2018 om 11:23 uur

@Bise,

In versie MAGIX vdl 2013 was de benaming TAKES, vanaf MAGIX vdl 2014 is de benaming .TK2.

Dit wordt nu namelijk uitgezocht in Duitsland.

Dan bent U ook weer op de hoogte

MVG.

Michael

Bol schreef op 13.03.2018 om 16:11 uur

@Bise,

Dat de rode vierkantjes niet meer zichtbaar zijn bij een scènedetectie (extensie TK2) heeft niets te maken of je nu werkt onder Windows 7 of Windows 10. Zoals mijn contactpersoon mij al mailde, heeft hij dit reeds doorgegeven aan de ontwikkelingsafdeling van Magix. Hij heeft ook geen enkel idee, waarom de rode vierkantjes nu niet meer aanwezig zijn. Hij vermoedt dat het lijkt op een foutje. Misschien dat dit in een van de volgende patches wordt verholpen.

Klopt het, dat u nog met VDL 2014 32bits werkt? Als dat zo is, dan zou een eerdere Magix VDL versies relevant voor u kunnen zijn, anders niet. Omdat de vraagstelling in deze topic over Magix Video Deluxe versie 17.0.2.166 gaat, vind ik het van minder belang de eerder VDL versies.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 13.03.2018 om 16:31 uur

Sinds 2007 !!! heb ik van elk jaar een versie VDL in huis.!

Langzaam wordt me het een en ander duidelijk!

Geachte Bol, hopelijk komt uw contactpersoon met bevredigende antwoorden al zal dat wel even kunnen duren, die jongens hebben het natuurlijk erg druk daar in Dresden.

Groet,

Bise

leo-n schreef op 13.03.2018 om 20:41 uur

Onderstaande reactie van Magix ontvangen

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels hebben wij informatie ontvangen dat er inderdaad een probleem is. Onze ontwikkelaars werken met spoed aan een oplossing. 

Groet,
Leo

Bol schreef op 13.03.2018 om 21:05 uur

Hallo Leo,

Bedankt voor deze terugkoppeling. Nu maar afwachten.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-