Reacties

mi-bo schreef op 26.05.2015 om 16:32 uur

Wij als Freaken willen graag antwoord geven,

iets meer info doet wonderen,

ik werk met .....Magix programma.

mijn besturing systeem is

gr

michael

info622 schreef op 26.05.2015 om 16:59 uur

Ik werk met video de lux 2013 en besturing windows 8.1 . Tot voor kort waren er geen problemen.

Als ik nu een wmv bestand laad krijg ik wel het beedl maar niet het geluid?????

Al sik het betsand met moviemaker doet heb ik geen porblemen.

Dit geld triuwens ook voor mijn versie van 2015.

Wat is er aan de hand????

.

Voormalige gebruiker schreef op 26.05.2015 om 18:45 uur

Beste,

Dit is waarschijnlijk een windows probleem. U schrijf dat dit probleem sinds kort voordoet. Wat u zou kunnen doen is om een herstelpunt van windows terug te zetten. Ga naar: configuratiescherm / herstel. klik op:  Systeemherstel starten / volgende en kies de een hersteldatum toen alles nog goed was.

Succes,

Rob

lucky_me schreef op 26.05.2015 om 21:06 uur

in de programma instellingen (tapblad video-audio) moet een vinkje staan bij audio samen met video importeren. is dat nog zo?

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 27.05.2015 om 09:32 uur

Beste,

Wat Lucky_me beschrijft klopt. Echter, omdat het zowel in VDL 2013 als in VDL 2015 denk ik dat het probleem dieper zit, of je hebt de vinkjes, in alle beide VDL programma's, weggehaald. (druk op de letter:  " Y ")

Succes,

Rob

info622 schreef op 28.05.2015 om 10:45 uur

Helaas ondaks alle suggesties krijg ik nog steeds geen geluid bij hte imprteren van een wmv bestandin mijn magix de luxe 17 programma.

Ik den dus dat het een windows probleemn is en dar durf ik niet aan te veranderen, Dus maar opo zeom naar een ander video montage programma.

mi-bo schreef op 28.05.2015 om 10:51 uur

Beste,

26-05 heb ik gevraagt welk vl pakket je gebruikt

dan mail je vdl 2013 met Windows 8.1. en hedenmorgen schrijf je dat je met MAGIX video de Luxe 17 werkt.

hoe zit het nu precies, vdl 17 werkt namelijk niet onder Windows 8.1

gr

Michael

info622 schreef op 28.05.2015 om 11:11 uur

Neste Michael,

Magix vidoe de luxe  17 werkt prima op mijn PC met windows 8.1.

Waar ik sinds kort last mee heb is als ik meen wmv bestadn inlees het geluidsspoor is verdwenen.

Al sik het bestand afspeel in Movimaker dan is het geluid er wel????

Maar ik wil graag in magix monteren zoals ik dat al jaren doe.

Voormalige gebruiker schreef op 28.05.2015 om 14:50 uur

Beste,

Als het een windows probleem is, zal u dit waarschijnlijk ook hebben met een andere filmprogramma. Heb je al een herstelpunt terug gezet, zoals ik eerder vermeld heb? Je zou ook nog eerst je computer kunnen opschonen. Ik gebruik hiervoor CCleaner en Glary Utilitiies (beide freeware en van het internet te downloaden.)

Mijn advies, zoek in u directe omgeving iemand op, die verstand heeft van computers. Wij als Magix gebruikers proberen de gebruikers te helpen, maar verwachten wel dat de gebruiker ook de nodige kennis in huis heeft.

Succes,

Rob