Kan je een PDS bestand openen in FotoStory 2014 De Luxe

Jose52 schreef op 24.11.2013 om 14:40 uur

Hallo,

Ik heb twee weken geleden het programma gekocht maar ik krijg met geen mogelijkheid een eerder gemaakte slideshow op PDS  bestand geopend.

Ik dacht dat dit programma alle bestanden aankon. Weet iemand hoe ik dit bestand kan openen zodat ik het alsnog op DVD kan branden.

PS. Kan je hier ook ergens instellen dat je een email krijgt als er een antwoord op je vraag is. Of moet je iedere keer gaan kijken of er gereageerd is. Ik ben hier niet bekend mee.

Bedankt, José

Reacties

RiViS schreef op 24.11.2013 om 16:48 uur

Hallo José,

Een PDS bestand is waarschijnlijk gemaakt met andere (niet Magix) software, je kunt even googlen om te kijken waarmee je het wel kunt openen. De projectbestanden van Fotostory hebben de extensie MPH (als ik me niet vergis).

Fotostory kan wel met veel fotobestanden overweg (jpeg etc etc), maar ik denk dat PDS meer gezien moet worden als een bestand met (project)gegevens.

Betreft je PS: Klik op "Mijn overzicht" (midden bovenaan) en dan op Instellingen. Daar kun je aanvinken welk soort mailtjes je wilt ontvangen.

groet,

Rijk

Jose52 schreef op 24.11.2013 om 16:57 uur

Rijk bedankt voor je reactie. 

Het is inderdaad in een ander programma gemaakt. Ik gebruikte toen een programma van Cyberlink, maar dat werkt niet meer naar behoren, vandaar de aanschaf van Magix.

Ik ga proberen of ik het in dat oude programma alsnog kan branden, anders moet ik alles opnieuw maken in Magix.