hallo ik heb een filmpje van onze zoon die zijn diploma uitgereikt krijgt op de universiteit. nu wil ik van één beeldje , het moment waarop hij zijn bul krijgt gebruiken om als foto te laten afdrukken en te publiceren .
Schakel naar de modus Tijdlijn. Zet de afspeelmarker op de gewenste plaats voor de foto. Klik nu Bestand/ Film exporteren/ Enkel frame als jpeg. Let op waar het bestand naar toe wordt geschreven, verander dat eventueel. Klik OK.
Schakel naar de modus Tijdlijn. Zet de afspeelmarker op de gewenste plaats voor de foto. Klik nu Bestand/ Film exporteren/ Enkel frame als jpeg. Let op waar het bestand naar toe wordt geschreven, verander dat eventueel. Klik OK.
groet,
Rijk
bedankt maar er blijft van de resolutie weinig over , ik heb de film in HD formaat opgenomen en de foto is maar 180 KB groot te weinig om in de krant af te drukken , moet minimaal 500 Kb zijn.
wie kan mij verder helpen ?
Voormalige gebruiker
schreef op 19.12.2013 om 10:05 uur
Beste Cees,
Standaard staat deze op 1920 x 1080. Je kan deze zelf verhogen door op de puntjes achter de resolutie te klikken met je muis. zie foto