kan ik van een beeldje uit een film opslaan als foto ?

ceesvanderwulp schreef op 18.12.2013 om 18:02 uur

hallo ik heb een filmpje van onze zoon die zijn diploma uitgereikt krijgt op de universiteit. nu wil ik van één beeldje , het moment waarop hij zijn bul krijgt gebruiken om als foto te laten afdrukken en te publiceren .

wie kan mij helpen aub ?

Reacties

RiViS schreef op 18.12.2013 om 19:19 uur

Hallo Cees,

Gefeliciteerd met je zoon.

Schakel naar de modus Tijdlijn. Zet de afspeelmarker op de gewenste plaats voor de foto. Klik nu Bestand/ Film exporteren/ Enkel frame als jpeg. Let op waar het bestand naar toe wordt geschreven, verander dat eventueel. Klik OK.

groet,

Rijk

ceesvanderwulp schreef op 18.12.2013 om 21:07 uur

Hallo Cees,

Gefeliciteerd met je zoon.

Schakel naar de modus Tijdlijn. Zet de afspeelmarker op de gewenste plaats voor de foto. Klik nu Bestand/ Film exporteren/ Enkel frame als jpeg. Let op waar het bestand naar toe wordt geschreven, verander dat eventueel. Klik OK.

groet,

Rijk

bedankt maar er blijft van de resolutie weinig over , ik heb de film in HD formaat opgenomen  en de foto is maar 180 KB groot te weinig om in de krant af te drukken , moet minimaal 500 Kb zijn.

wie kan mij verder helpen ?

Voormalige gebruiker schreef op 19.12.2013 om 10:05 uur

Beste Cees,

Standaard staat deze op 1920 x 1080. Je kan deze zelf verhogen door op de puntjes achter de resolutie te klikken met je muis. zie foto

Succes,

Rob