Kan ik met Magix video de luxe ook alleen muziek branden?

ndey schreef op 04.07.2011 om 12:48 uur

Ik heb van 4 verschillende muziekjes een compilatie gemaakt...tot dusver gaat dat prima met video de luxe...Even voor de duidelijkheid het gaat om ALLEEN muziek, dus GEEN beeld....Nou is het branden een probleem. Uiteindelijk heeft een vriend met behulp van Nero het wel op een cd gekregen maar nu ben ik ontevreden over het geluid.....Is het uberhaupt mogelijk dit voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt voor het antwoord, Lotte

 

Reacties

mi-bo schreef op 04.07.2011 om 15:15 uur

Waarom gaat U met Nero branden terwijl Magix zijn eigen brandt programma heeft.
U sleep de muziek bestanden naar de tijdlijn, deze worden grafisch ingeladen, u maakt er automatische hooft markers van , elk liedje apart opgeslagen, ga naar branden dan ziet u aan de getallen in de preview venster dat de melodieën er staan, klik op verschillende deze worden dan afgespeeld, nu gaat u branden en het draait af op Uw dvd speler, U kunt het ook opslaan op een harde schijf en het via de Tv afspelen
gr

ndey schreef op 05.07.2011 om 16:13 uur

Hallo Mi-Bo,

Ik wil het op een cd branden....Ik moet het kunnen afspelen op een cd speler......

ndey schreef op 05.07.2011 om 16:17 uur

Mi-Bo nog iets het zijn 4 muziekjes achter elkaar met fade in fade out het moet 1 lang nummer worden. Dat heb ik allemaal op de tijdslijn modes voor elkaar.

Als ik ga branden dan wil die dat perse op een dvd...dat heb ik dan net naar gedaan maar ja de cd speler pikt dat niet.

brinka schreef op 05.07.2011 om 19:26 uur

ndey,ik weet niet of je Magix music editor hebt is dit wel zo ,dan laat je de muziek in video de luxe gewoon afspelen en dan neem je in music editor op en dan kan je het van de music-editor gewoon branden op een CD. Ik hoop dat het je lukt groetjes brinka.

Cinecor schreef op 22.11.2011 om 12:42 uur

Van de muziek die u met Magix vdLMX op de tijdlijn heeft samengesteld kunt u met de selectiebalk een selectie maken. Die selectie kunt u exporteren via het menu: bestand>film exporteren en u kiest dan voor "audio als mp3" (WMP 10 vereist) of "audio als wav". Dat bestand kunt u met daarvoor geëigende software (met Windows Media Player o.d.) op een CD zetten.

Let wel op dat u in Magix het volume niet te hoog instelt anders ontstaat er oversampling. Dat kunt u goed controleren met de mixer (menu: venster>mixer of met toets M)