Reacties

RiViS schreef op 07.08.2011 om 18:00 uur

In de mediapool: tabblad Import, klik op icoon Mappenstructuurweergave (4e van links) tot je een lijstje ziet met "mijn media", klik daar op en vervolgens op Fotshowmuziek.

Magix schrijft ze weg onder (C:) /Program data/Magix/VdL17/... en dan Geluidenarchief en/of Slideshow music.

groet,

Rijk

cyberdoc schreef op 07.08.2011 om 19:02 uur

Bedankt, maar dat is het volgens mij niet helemaal. Ik vind alleen maar muziek. Op de doos staat: 'speciale geluidseffecten (stad, machines, dieren, apparaten, voetstappen etc) omgevingsgeluiden en complete songs.'

RiViS schreef op 07.08.2011 om 20:45 uur

De geluidseffecten staan onder Mijn Media/ Projecten/ Geluidenarchief en daar kun je kiezen uit 5 groepen, elk weer met subgroepen, even aanklikken en kijken. Als je ze allemaal wilt beluisteren kun je even vooruit....

Waarom het onder projecten staat is mij ook niet duidelijk (niet zo logisch, vind ik) maar met even zoeken kom je er meestal wel uit. Ofwel via de Mediapool, of via Program Data (vroeger via Program files)

 

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 08.08.2011 om 09:22 uur

Ter aanvulling van Rijk,

 

doe de dvd in de driver van de Pc Ga naar installeren dan wordt gevraagd ,eenvoudig 4,8 GB installeren of volledige installatie 8,5 GB Programma componenten installeren, kijk of daar het vinkje xxl geluiden archief is aangevinkt,of alles installeren aanvinken,

 

succes.

cyberdoc schreef op 08.08.2011 om 20:25 uur

Sorry, maar ik kan geen map vinden die 4 GB groot is. En ja, is de premium versie.

cyberdoc schreef op 14.08.2011 om 11:53 uur

gevonden, bedankt