Kan het bij de film behorende bestand niet vinden

olav schreef op 07.07.2009 om 23:11 uur
HELP!!!

Magix vroeg of ik wilde updaten. Heb ik gedaan. Toen ben ik weer verder gegaan met mn film bewerken. Maar nadat ik de computer opnieuw heb opgestart, kan hij de film bij het behorende bestand niet meer vinden. Hoe ga ik weer terug naar mijn oude magix? Het is niet erg dat de bewerkingen die ik na de update heb gedaan weg zijn. Leg het alsjeblieft wel duidelijk uit want ik weet vaak niet waar ik de dingen precies moet zoeken. Alvast bedankt!!

Reacties

Polders schreef op 08.07.2009 om 11:14 uur
Beste Olav, na het updaten werd de film verder bewerkt en .. ook opgeslagen?
Even 'in het algemeen': de updates verwijderen geen eigen bestanden, maar passen Magix bestanden aan (verbeteren).
Wanneer Video deLuxe wordt gestart, volgt een scherm met de keuze 'bestaand project laden' of 'nieuw project'. Selecteer hier 'bestaand project laden'en kies het project waar aan wordt gewerkt. Als het project niet zichtbaar is, klik dan op het kleine pijltje rechts naast de bestaande projectnaam en alle projecten worden getoond en gewenste project kan worden geselecteerd.
Als dit niet lukt, ga dan naar de Windows verkenner en klik op zoeken (het vergrootglas bovenin). Selecteer als zoeklocatie 'mijn computer'en zoek naar een bestand *.MPV.
Klik op het bestand met de naam van het projet en VdL zal dit openen.
Veel succes