KAN DE SOFTWARE NIET DOWNLOADEN VIA DE MANAGER

philip-radermacher schreef op 16.06.2022 om 16:24 uur

zoals ik al in een voorgaande software nu hetzelfde probleem heb dat ik het niet kan downloaden via de manager. wederom slaat deze on hold. heb dit gehad met magix muziek maker. heb dan de software via een support medewerker kunnen downloaden. dus graag iemand die het mij kan bezorgen zodoende ik het kan gebruiken. met dank alvast

Reacties

mi-bo schreef op 16.06.2022 om 17:09 uur

@philip-radermacher

Beste Phillip.

U heeft een ticketnr gekregen van MAGIX Support, gebruik dit voor Uw probleem, alleen zij kunnen Uw probleem oplossen.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 16.06.2022 om 23:38 uur

@philip-radermacher

Hallo Philip,

Uw probleem zou wel eens veroorzaakt kunnen worden, omdat bij u de laatste Microsoft Visual C++ 2015-2022 (nog) niet is geïnstalleerd. U kunt de de laatste versie hiervandaan downloaden: Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Als u een nieuwere versie installeert, wordt de oudere versie hiermee overschreven. Zelf verwijderd ik geen enkele Microsoft Visual C++ bestanden, omdat het kan zijn, dat bepaalde oudere programma's deze nog gebruikt.

Succes,

Rob (Forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-