kan bestand niet op TV afspelen

k.w-watkins schreef op 12.10.2017 om 12:31 uur

Beste allemaal,

Ik wil graag een (mpeg3-4) video editten wat prima lukt. Daarna sla ik het bewerkte bestand op C:\ schijf. Om het bespeelbaar voor TV te maken op b.v. usb stick exporteer ik de bewerkte film. Maar op elke bewerking formaat die beschikbaar is krijg ik op m'n tv de melding dat het bestand niet geschikt is voor afspelen. Terwijl andere filmpjes (mpeg) op de usb stick wel afspelen.....

Ik gebruik VideoDeluxe 2013. (versie 12.0.3.4.UDC2)

Waar gaat het de fout in en wie kan mij op weg helpen?

Bij voorbaat dank!

vriendelijke groet, Kenneth

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 12.10.2017 om 14:54 uur

Hallo Kenneth,

Wanneer de geëxporteerde Mp4 bestanden wel op uw PC afspelen dan is alles in orde. Kijk in de handleiding van uw TV welke bestandsformatten uw TV ondersteunen. De meeste Tv's ondersteunen wel mpeg. Kunt u er nog niet uitkomen, geeft dan aan wat voor merk en type TV u heeft.

Succes,

Rob

k.w-watkins schreef op 12.10.2017 om 15:08 uur

Hallo Rob,

Dank voor berichtje. Dát is dus het vreemde. Ik heb een Sony Bravia KDL 32EX500 die wel "andere"mp4 films afspeelt maar als ik deze bewerkt heb krijg ik dus de melding zoals bovenvermeld...😟

groet, Kenneth

Voormalige gebruiker schreef op 12.10.2017 om 15:47 uur

Hallo Kenneth,

Ik heb even gekeken in de TV handleiding en het zou moeten kunnen. Ik heb VDL 2013 even weer geinstalleerd op mijn PC, wat je zou kunnen proberen is het volgende:

1. klik rechtsboven op: "exporteren"
  2. Klik op: "Als videobestand uitvoeren"
  3. maak uw keuze en klik op video opslaan

Succes,

Rob