Reacties

RiViS schreef op 01.01.2016 om 19:57 uur

Welke VdL versie? (nr of jaartal)

groet,

Rijk

jmburgers schreef op 01.01.2016 om 20:57 uur

Video de Luxe 2015

RiViS schreef op 02.01.2016 om 11:36 uur

Hasllo JMB,

Probeer dit: Bestand/ Instellingen/ Programma-instellingen terugzetten op standaard waarden.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 02.01.2016 om 15:27 uur

Beste,

Ik heb in het verleden al eens een antwoord gegeven op een gelijksoortige vraag, echter dit was voor VDL 2016. zie: http://www.magix.info/nl/jogwheel.knowledge.1152255.html . Helaas heef hij niet gereageerd op mijn vraag wat zijn oplossing is / was. Wat je zou kunnen proberen is om, als de oplossing van Rijk en mij niet hebben geholpen, hem een Persoonlijk bericht te sturen met de vraag hoe hij dit heeft opgelost.

Let op: Ga voor VDL 2015 naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\(verborgenmap)AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe21_premium.

Verwijder "Videodeluxe.ini", deze wordt bij het opstarten van VDL 2015 weer automatisch aangemaakt. (Alle gegevens worden dan weer op de standaardwaarde gezet, inclusief de bewuste als onbewuste wijzingen van de gebruiker.

Het onderstaande is bedoeld voor doorgewinterde computerfreaks.

In het bestand videodeluxe.ini moet een tekstregel onder het kopje [Video] - PreviewMonitor_JogShuttle=1 staan.  (0 = onzichtbaar en 1 = zichtbaar). zie afbeelding

Succes,

Rob 

4x gewijzigd i.v.m. met verbeterd antwoord en fouten

RiViS schreef op 02.01.2016 om 20:01 uur

Blijkens PB van vragenstelster bleek de oplossing uiteindelijk te zijn: F9 (reset vensterordening). Oeps, even over het hoofd gezien, hoe simpel kan het zijn....

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 02.01.2016 om 20:19 uur

Hallo Hedwig,

Ook ik bedank je voor het persoonlijk bericht. Het is net wat Rijk al schrijft, hoe makkelijk kan het zijn. Ik wens je veel montage plezier toe.

Groet,

Rob.

Ps. Ik zal vanavond reageren op je PB en zal je e.a. uitleggen.

jmburgers schreef op 09.01.2016 om 23:34 uur

Dit probleem is reeds opgelost. Bedankt voor de tips.

Voormalige gebruiker schreef op 10.01.2016 om 08:48 uur

Hallo Hedwig,

Fijn om te horen, dat je probleem is opgelost. 

Ik ben nieuwsgierig wat de oplossing is / was

Kan je een omschrijving geven wat de oplossing was.

Groet,

Rob