Het jogwiel en de shuttlertegelaar kan ik niet zichtbaar krijgen.
Deze had ik, maar is nu verdwenen. Links boven op de knop met de 3 streepjes kun je jogwiel en shuttleregelaar aanvinken maar er gebeurt niets. Wie kan mij helpen?
Probeer dit: Bestand/ Instellingen/ Programma-instellingen terugzetten op standaard waarden.
groet,
Rijk
Voormalige gebruiker
schreef op 02.01.2016 om 15:27 uur
Beste,
Ik heb in het verleden al eens een antwoord gegeven op een gelijksoortige vraag, echter dit was voor VDL 2016. zie: http://www.magix.info/nl/jogwheel.knowledge.1152255.html . Helaas heef hij niet gereageerd op mijn vraag wat zijn oplossing is / was. Wat je zou kunnen proberen is om, als de oplossing van Rijk en mij niet hebben geholpen, hem een Persoonlijk bericht te sturen met de vraag hoe hij dit heeft opgelost.
Let op: Ga voor VDL 2015 naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\(verborgenmap)AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe21_premium.
Verwijder "Videodeluxe.ini", deze wordt bij het opstarten van VDL 2015 weer automatisch aangemaakt. (Alle gegevens worden dan weer op de standaardwaarde gezet, inclusief de bewuste als onbewuste wijzingen van de gebruiker.
Het onderstaande is bedoeld voor doorgewinterde computerfreaks.
In het bestand videodeluxe.ini moet een tekstregel onder het kopje [Video] - PreviewMonitor_JogShuttle=1 staan. (0 = onzichtbaar en 1 = zichtbaar). zie afbeelding
Succes,
Rob
4x gewijzigd i.v.m. met verbeterd antwoord en fouten
Blijkens PB van vragenstelster bleek de oplossing uiteindelijk te zijn: F9 (reset vensterordening). Oeps, even over het hoofd gezien, hoe simpel kan het zijn....
groet,
Rijk
Voormalige gebruiker
schreef op 02.01.2016 om 20:19 uur
Hallo Hedwig,
Ook ik bedank je voor het persoonlijk bericht. Het is net wat Rijk al schrijft, hoe makkelijk kan het zijn. Ik wens je veel montage plezier toe.
Groet,
Rob.
Ps. Ik zal vanavond reageren op je PB en zal je e.a. uitleggen.