Iso image bestand video premium de luxe 16

avranken16 schreef op 19.08.2010 om 09:44 uur

In bezit van Video premium de luxe 16.

 

Na het bewerken van een video ga ik naar BRANDEN.

Ik maak eerst  een DVD opmaak, maar i.p.v. gelijk branden maak in een ISO image bestand plaats dit een een map.

Vandaar uit kan ik dan DVD's branden, maar dat lukt alleen maar het brand  program van NERO als ik de DVD wil branden via Magix lukt dat niet hij wordt wel gebrand en geeft aan dat het succesvol is gebeurd maar hij is op geen dvd speler of pc af te spelen die geven aan dat het fout is.

 

De DVD branden via het windows 7 brander lukt ook prima maar dus niet met MAgix.

 

 

Wat doe ik fout???

 

 

 

Alvast bedankt

Reacties

mi-bo schreef op 19.08.2010 om 11:53 uur

Beste, Nero en Magix gebruiken de zelfde brandrouter, wat u wel kan doen is gaan naar:magix.net/ support/download/tools/brandrouter 2010, deze installeren, en het zal wel werken.

Ik heb zelf een geregistreerde versie van alcohol 120% en dat geeft geen enkel probleem.

succes

avranken16 schreef op 19.08.2010 om 20:10 uur

Beste mi-bo,

 

Bedankt voor het vlugge antwoord.

 

Maar ik zie bij    magix.net/ support/download/tools/brandrouter 2010 Nergens iets wat ik kan downloaden .

 

Maar ik had echt gedacht dat je met Magix video premium 16 de luxe ook een iso DVD kon branden,dus ze zijn nog niet zo ver bij Magix om dit gewoon in het  product toe te voegen?

 

Dus altijd branden met NERO of een ander brand programa?

 

Gr. Ton Vranken

 

Voormalige gebruiker schreef op 19.08.2010 om 22:16 uur

Beste Avranken,

Onderaan de bladzijde (die je op magix.net hebt gevonden), vind je in een kader de download geplaatst.

Uit ervaring weet ik dat met VDL16 vrij gemakkelijk een ISO Image kan worden gemaakt ( met de imagerecorder) en dat dit "project", na te zijn opgeslagen, op een DVD kan worden gebrand.

Voor dit alles heb je geen ander programma nodig.