Is er een nieuwe versie van VDL MX plus?.

richimage schreef op 01.02.2012 om 17:56 uur

Beste forumleden, dit pakket heb ik eind november 11 per internet gedownload en aangeschaft.

Vandaag kreeg ik een mail met een aanbieding van hetzelfde programma,  waar ook attent wordt gemaakt op 3 effecten. O.a looks, waarmee je met een knop een filmeffect kan bereiken. Ik dacht, omdat het dezelfde versie is (VDL MX plus), dat ik die ook dan wel zou hebben, maar niet heb gezien. Ik heb dus gezocht, maar vindt ze niet. Als je van VDL 17 overstapt naar dit pakket kan dat voor €  89,-. Je krijgt €  40 korting.

Die €  89 heb ik er wel voor over om deze 3 effecten erbij te krijgen, of heb ik deze toch al in mijn pakket zitten.

Als dit niet zo is, kost mij deze overstap dus vanwege de upgrade in november 2011 € 70 + € 89,-- voor deze upgrade. Voor mij gevoel zou ik eigenlijk € 19,-- willen betalen voor de 3 extra effecten die nu worden aangeboden, maar zo zal het wel niet werken. Zijn er nog meer mensen die VDL MX plus al hebben, maar niet deze extra leuke effecten?

Reacties

RiViS schreef op 01.02.2012 om 19:10 uur

Het pakket dat nu wordt aangeboden is het zelfde als wat in november is verkocht (afgezien van enkele updates).

Heb je wel alle extra bestanden gedownload bij je download versie? Zo niet: kijk onder Hulp/ Gratis downloads. Dan krijg je een scherm te zien van alle beschikbare bestanden, wellicht zitten de looks daar ook bij.

Wel even de tijd nemen, want het downloaden duurt lang.

groet,

Rijk