Beste Rob. Bedankt voor uw reactie. Ik ben op zoek gegaan naar sjablonen maar weet niet precies waar ik deze kan vinden. Ik heb sjablonen gevonden in het menu effecten ( b.v. bewegingssjablonen ) en in het diskmenu branden. Maar dan kan ik punt 2 van uw reactie : klik op alles-beeldopjecten-color fields etc niet vinden.
U ziet ik ben wel bezig geweest maar kom er niet uit. Ik zou het bijzonder fijn vinden als u punt 1 t/m 5 verder zou willen uitwerken met daarin details waar ik de sjablonen etc kan vinden. Ik ben nog niet zo handig met VDL2017.
Ik ben zeer benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
Trees Daalder
Voormalige gebruiker
schreef op 26.10.2017 om 20:12 uur
Hallo Trees,
In mijn filmpje is dat te zien. Klik op het filmpje en speel deze af.
Hallo Rob. Bedankt voor je reactie. Nu snap ik wat er bij mij hapert. Jij hebt een tabblad met de naam : sjablonen. Dit heb ik niet. Zie onderstaande foto. Ik heb de tabbladen: import/overgangen/titels/effecten. Ik gebruik Video deLuxe plus 2017. Ook in het menu: effecten/designelementen/beeldobjecten zitten geen sjablonen tussen.
Is er iets mis met mijn programma Video deLuxe Plus 2017?
Ben benieuwd naar je antwoord.
Met vriendelijke groet,
Trees
Voormalige gebruiker
schreef op 27.10.2017 om 15:04 uur
Hallo Trees,
Heeft u VDL 2017 al eens geactualiseerd?
Ga naar: Hulp / online actualiseren.
Heeft u ook alle extra programma's gedownload en geïnstalleerd. zo niet:
Het duurde even voor mijn antwoord maar intussen heb ik mijn versie geactualiseerd en ook alle extra inhoud geïnstalleerd. Een geheel vernieuwde versie is geïnstalleerd. Dat duurde even maar dan heb je ook wat. En nu heb ik ook de nieuwe lay-out met een sjablonen tabblad én met de colorfields. Precies zoals in uw voorbeeld weergegeven.
Vreemd vind ik het wel dat ik ondanks dat ik de nieuwe patches steeds heb gedownload toch niet de vernieuwde versie had. Maar nu kan ik gelukkig goed vooruit en zijn de problemen opgelost.
Ik ben u bijzonder dankbaar dat u mij zo goed geholpen hebt en dat ik met veel plezier verder kan gaan met het maken van mooie videopresentaties.
Met vriendelijke groeten,
Trees Daalder
Voormalige gebruiker
schreef op 27.10.2017 om 17:33 uur
Hallo Trees,
Eind goed, al goed.
Veel plezier met het samenstellen van uw videopresentaties.
Ik heb een vraag gesteld aan het forum maar weet niet goed of het goed gegaan want ik heb geen reaktie ontvangen en kan mijn vraag alleen binnen mijn profiel terug vinden. Omdat jij mij vorige keer zo ontzettend fijn geholpen hebt, ben ik zo brutaal via deze manier mijn vraag aan jou te stellen. Als dit niet mogelijk is moet je het eerlijk zeggen.
Is het mogelijk om in Magix VDL 2017 een tekst in een circelvorm te plaatsen? Ik wil een ronde tekst plaatsen op een autoband.Ik heb op verschillende plekken zoals effecten, letters etc gezocht maar kan het nergens vinden. Ook in het handboek wat ik heb uitgeprint kan ik het niet vinden. Weet jij misschien een oplossing?