Reacties

Bol schreef op 08.10.2024 om 21:32 uur

@anton-vanvliet

Hallo Anton,

Uw probleem heb ik kunnen reproduceren. Het antwoord waarom het niet op een dvd mee wordt gebrand heb ik niet. Het lijkt mij eerder een bug in het brandprogramma. Mijn advies neem u contact op met Magix Support

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

anton-vanvliet schreef op 08.10.2024 om 23:24 uur

Dank voor je reactie, ik heb de melding doorgezet naar Support. Jammer dat de beantwoording minimaal 5 dagen gaat duren. Om een einde te maken aan andere problemen met branden heb ik vandaag 2025 aangeschaft en nu dus toch weer een (nieuw) probleem met branden.

Bol schreef op 09.10.2024 om 11:41 uur

@anton-vanvliet

Hallo Anton,

Het klopt, dat uw probleem zich ook voordoet in VDL2025. Hoelang Magix Support reageert, daar hebben wij geen invloed op, omdat een forum is voor en door Magix gebruikers.

Succes,

Rob
Forum Moderator

Aanvulling op: 09-10-2024 om 12:44uur

Uw probleem heb ik ook de versies Video Deluxe 2015 en 2016 kunnen reproduceren. Ik krijg het vermoeden, omdat het niet veel gebruikt wordt, dit niet zal worden hersteld in VDL2025. Ik verneem graag het antwoord van Magix Support.

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2024, 12:45, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

anton-vanvliet schreef op 09.10.2024 om 14:26 uur

Ha Rob,

Je laatste opmerkingen over versie 2015 en 2016 verbaasden me. Ik heb ruim 10 jaar gewerkt met versie 2015 en meerdere keren dvd’s met introvideo’s samengesteld. Dus ben ik verder gaan onderzoeken en wat blijkt: de introvideo’s worden wel getoond op een dvd-speler die aan de tv gekoppeld is, maar niet wanneer je zo’n dvd afspeelt op de computer. Dit geldt zowel voor versie 2015 als voor 2025.

De vraag moet dus worden veranderd naar:

Waarom worden introvideo’s wel afgespeeld op de tv maar niet afgespeeld op een dvd-speler in de computer en hoe kan dat worden aangepast?

Groeten,

Anton

Bol schreef op 09.10.2024 om 14:37 uur

@anton-vanvliet

Hallo Anton,

Het kan zijn dat ik iets fout doe. Ik brand mijn projecten altijd als een ISO bestand, die ik dan afspeelt via bv. VLC Mediaplayer. Zelf heb ik de introvideo's nooit gebruikt. Ik zal deze eens op een DVD branden en kijken of de introvideo dan wel wordt weergegeven.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.10.2024 om 15:08 uur

@anton-vanvliet

Hallo Anton,

Ik heb een klein MVP projectbestand met een introvideootje gemaakt met VDL2025 en op een DVD gebrand. Bij het afspelen van de DVD wordt als eerste het introvideootje afgespeeld.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

anton-vanvliet schreef op 09.10.2024 om 15:18 uur

Zo te zien met PowerDVD. En als je het afspeelt met VLC? Zou dat misschien het verschil zijn?

Bol schreef op 09.10.2024 om 15:37 uur

@anton-vanvliet

Hallo Anton,

Voor zover ik het nu kan bepalen wordt het introvideootje in VLC Mediaplayer niet afgespeeld. Gisteren speelde ik het ook zo af en kon toen uw probleem reproduceren. Dit zou dus betekenen dat VLC het introvideootje overslaat en direct naar Hoofdmenu springt.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 09.10.2024 om 17:41 uur

@anton-vanvliet

Hallo Anton,

In Media Player Classic Home Cinema speelt de Introvideootje af.

U kunt Media Player Classic Home Cinema hiervandaan downloaden: Releases · clsid2/mpc-hc (github.com)

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

1x gewijzigd i.v.m. internetlink werkend gemaakt

Laatst gewijzigd door Bol op 09.10.2024, 19:54, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

anton-vanvliet schreef op 11.10.2024 om 23:22 uur

Geen mogelijkheid gevonden om deze Media Player te downloaden. Voorlopig testversie van PowerDVD werkt goed.

Bol schreef op 12.10.2024 om 09:59 uur

@anton-vanvliet

Hallo Anton,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem "Introvideootje" is opgelost door af te spelen via een testversie van PowerDVD. Hiermee is het bewezen dat het geen BUG is in Magix Video Deluxe 2025.

U schrijft, dat u nog geen mogelijkheid hebt gevonden om Media Player te downloaden. U doe dit zo:  

Succes,

Rob
Forum Moderator

2x Gewijzigd i.v.m. verbeteringen en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 12.10.2024, 14:17, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-