intros/outros

degrens schreef op 30.09.2016 om 12:36 uur

Ik heb onlangs via de download side Video deluxe 17 Plus op mijn (Windows 10) computer ge her-installeerd. Ik kan in het menu niet meer vinden waar de bestanden staan om de montage mee te beginnen (zoals een overvliegend vliegtuig, open- en dichtslaan van een boek). Ik dacht bij de vorige installatie dat zij stonden onder intros/outros maar daar vind ik ze niet meer. Kan iemand mij a.u.b. hierover informeren

Reacties

mi-bo schreef op 30.09.2016 om 16:42 uur

Hallo de grens,

gaat het over MAGIX vdl 17 plus of het laatste nieuwe pakket MAGIX vdl ( 2017 ) ( 365 ).

gr 

Michael

degrens schreef op 01.10.2016 om 13:07 uur

Hallo Michael,

Het gaat om de "oude" versie Video deluxe 17 Plus Speciale editie. Als ik achtereenvolgens op "effecten" en "intro's/outro's" click is er slechts een leeg veld waar normaliter de sjabloons "Album intro" enz. zouden moeten staan. Misschien het programma verwijderen en opnieuw downloaden van de Magix site of heeft dat geen zin ? Vriendelijke groeten, Gerard

mi-bo schreef op 01.10.2016 om 21:33 uur

Hallo Gerard,

dit heeft wel zin,via magix .com inloggen en dan mijn producten en dan de trial versie van MAGIX vdl 17 plus downloaden ik weet niet of er via help ook extra prograamá downloaden er bij zit  maar na installeren ook actualiseren  anders werkt mpeg niet

gr

Michael

degrens schreef op 02.10.2016 om 11:04 uur

Hallo Michael,

Het lukt mij niet de trial versie te vinden. Ik click achtereenvolgens op suupport, downloads en handboeken, reeds geinstalleerde en geregistreerde producten, mijn account, mijn producten en dan zie ik Video deluxe 17 Plus Speciale Editie + installatie programma. Hoe kom ik bij de trial versie ? (en na installatie bij actualiseren ?)

Gaarne je advies wat ik fout doe. Bedankt bij voorbaat voor je gebruikelijke ondersteuning

Groeten, Geraqrd

mi-bo schreef op 02.10.2016 om 14:44 uur

Hallo Gerard, je ga naar magix.com, aan de rechter zijde op icoon klikken, dan registeren met e-mail adres bekend bij MAGIX + wachtwoord, dan gaat er weer een scherm open, hier mijn producten, dan kies je vdl 17 plus,activeer de serienummer ( Ctrl + C ) installatie programma, dan de 6 cijfers invullen, en installeren, dit is een trial versie na installatie registreren met serienummer ( Ctrl + V )dan wordt het totale pakket op de Pc gezet,dan opstarten en  via help online actualiseren, en de mpeg2 plus download updates worden geinstalleerd.

succes

Michael

degrens schreef op 03.10.2016 om 23:20 uur

Hallo Michael, het lukt mij niet je "handleiding" in praktijk te brengen. Ik heb het gevoel dat wij over 2 verschillende pakketten spreken. Derhalve heb ik getracht je vandaag te bellen (ik heb je nummer nog van een vorige gelegenheid van 3 jaar geleden bewaard) doch zonder succes. Misschien is je nummer inmiddels veranderd. Indien je daartoe genegen bent zou je je huidig telefoonmummer per email (gbgerardbink@gmail.com)  naar mij toe willen zenden.Ik hoop dat wij het probleem dan telefonisch kunnen oplossen. Bij voorbaat mijn dank. Groeten, Gerard