intro 'verdwijnt" bij plaatsen outro.

Erik-EBZ schreef op 06.12.2015 om 11:09 uur

Als ik een INTRO heb geplaatst aan het begin van een montage, en ik wil daarna aan het eind van de film een OUTRO plaatsen, dan verdwijnt de intro uit de montage.

Ik gebruik Video de Luxe Premium.

Bij eerdere versies van het programma ging het wel goed.

Wie heeft voor mij de oplossing ?

Alvast bedankt, Erik.M.

Reacties

mi-bo schreef op 06.12.2015 om 13:36 uur

Hallo Erik,

misschien heeft u de intro geactiveerd laten staan in het begin, en dan wordt aan het einde de intro  er neergezet

gr

Michael

Erik-EBZ schreef op 06.12.2015 om 16:03 uur

Hallo Erik,

misschien heeft u de intro geactiveerd laten staan in het begin, en dan wordt aan het einde de intro  er neergezet

gr

Michael

Dank voor je reactie Michael,

Het "probleem" is echter dat als ik aan het begin een intro plaats en daarna aan het eind een outro, dan verdwijnt de intro en staat er alleen aan het eind de OUTRO.

Zet ik vervolgens weer een INTRO aan het begin, dan verdwijnt de outro aan het eind weer, en zo kan ik bezig blijven. Zodra er een element bij komt "verdwiijnt" de 1ste.

Nog even ter aanvulling, de PC waarop ik het pakket gebruik draait op Windows 10 maar dat mag niet uitmaken volgens mij....

Voormalige gebruiker schreef op 06.12.2015 om 23:40 uur

Hallo Erik,

Dit fenomeen doet zich voor als u een intro / outro op één filmfragment toepast. Je zou dit kunnen ondervangen door het filmfragment in twee stukken te delen. Sleep de Intro naar het eerste gedeelte van je filmfragment en plaats een Intro. Sleep de Outro naar tweede gedeelte van je filmfragment en plaats de Outro. Klik op de gesloten schakel in de gereedschapsbalk en alles wordt nu weer gegroepeerd..

Succes,

Rob

3x maal gewijzigd (taalfouten en verbetering antwoord)