Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.08.2010 om 11:19 uur

Omdat ik nog niet eerder dit effect hebt gebruikt, heb ik de proef op de som genomen: in VDL16 een intro geplaatst aan het begin van een project en dit daarna (met cursor aan begin van de tijdlijn) opgeslagen.

Daarna, zonder problemen, geopend.

Loop dus even na of je alle handelingen correct hebt uitgevoerd.

Pieter62 schreef op 25.08.2010 om 19:02 uur

Bij mij werkt het ook. Alleen als ik de film opslaat en later, bv een dag, weer laad dan gebeurt er wat ik omschreven heb. Mijn vraag is nu blijf het bij jou wel werken.

Ik ben nog maar een beginner, wat is VDL16?

Voormalige gebruiker schreef op 25.08.2010 om 19:22 uur

Hallo Pieter,

Zeker beginners verdienen het geholpen te worden. Videofilmen is een leuke hobby en Video de Luxe
een prima programma. (voor de goede orde: ik ben een Magix-gebruiker, geen medewerker).

Ik zal vanavond opnieuw een testje doen: intro maken-opslaan-morgen opnieuw openen. Uiteraard hou ik je op de hoogte.

VDL16 is mijn afkorting voor Video de Luxe 16.

Tot morgen.

Voormalige gebruiker schreef op 26.08.2010 om 09:27 uur

Pieter,

Zojuist het testfilmpje met (intro) opnieuw ingeladen. Zoals ik al verwachtte, wordt het hele project geheel weergegeven. Intro bestaat uit het gebruik van drie sporen: animatie, geluid en titel.

Het geheel als project opgeslagen en daarna in de modus "Bewerken" ingeladen.

Loop nog eens deze eenvoudige stappen door. Ik kan namelijk geen instelling ontdekken waardoor
VDL de intro niet opslaat of weergeeft.

Pieter62 schreef op 26.08.2010 om 17:25 uur

Hr Houtkoek,

Hartelijk dank voor de moeite die je voor mij heb gedaan. Ik heb nog een vraag. Sleep de de intro tot op de eerste scene, of plaats je deze ergens anders.

Ik heb hem op de eerste scene geplaatst en daarna de tekst aangepast.