Wat de foutmelding inhoud kan ik U niet vertellen.
Er wordt op de achtergrond automatische back-up gemaakt.
Als Pc wordt afgesloten, en weer opgestart, start MWD op, dan bestand, Open recent, onder aan staat Backups, open dit en kan weer opgestart worden waar U mee bezig was.
Dit zijn de screenshots. Ik heb de back-up-optie gebruikt en dat lijkt te werken. Ik moet morgen even kijken of alle recente wijzigingen doorgevoerd zijn. Wel is het zo dat de bestandsnamen veranderd zijn. Ik had eerst dekunderweb.mobiel en dekunderweb.hoofd. Deze zijn nu veranderd in de back-up-namen. Kan ik die weer wijzigen?
Vreemde opeenstapeling van fouten........
Ik kom dan morgen hier terug voor een reactie. Nu beginnen aan de "hap".
Hoe is het dan mogelijk dat U alleen Mob laat zien in een PNG..en niet hoofd+mob dit zijn geen 2 verschillende mogelijkheden..
Dan zie ik dat U verschillende steden heeft onderstreept, heeft U daar een link naar toe geplaatst via een nieuwe Webpagina, dat is wel de bedoeling , als bezoeker op een van de steden klik er een pagina opengaat, met informatie over de stad..
Dan is het eerste probleem opgelost, u heeft nu weer een Hoofd +Web versie.
Neen niet alle onder strepingen hoeven een link te bevatten, maar in de Website is het meestal zo, kan beter als het iets moet betekenen, in vette letters gepubliceerd worden, dan wordt de aandacht op iets gevestigd.