Installeren van Video Deluxe Plus als Video Easy al geïnstalleerd is

Herman-Deckers schreef op 02.02.2020 om 10:44 uur

Kan ik Video Deluxe Plus al downloaden/installeren terwijl Video Easy nog geïnstalleerd blijft ? Of moet ik eerst Video Easy de-installeren ?

En kan ik dan een video project opgemaakt in Video Easy zonder meer openen en verder bewerken in Video Deluxe Plus ?

Met dank voor snel antwoord . Mvg, Herman Deckers

Reacties

Bol schreef op 02.02.2020 om 10:51 uur

Hallo Herman,

U kunt Video Deluxe Plus gewoon downloaden en installeren. Video Easy en VDL 2020 plus zijn beide standalone programma's. U kunt een project aanmaken in VDL 2020 of in Video Easy. Maar u kunt maar een programma te gelijk opstarten en gebruiken.

Ik kan u niet zeggen, of u een Video project opgemaakt met Video Easy ook op de tijdlijn van VDL geopend kan worden en dan in VDL 2020 verder kan bewerken. U kunt dit zelf uitproberen als u VDL 2020 geïnstalleerd hebt.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2020, 10:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Herman-Deckers schreef op 02.02.2020 om 11:08 uur

Rob, hartelijk bedankt

Bol schreef op 02.02.2020 om 11:12 uur

Hallo Herman,

Nog even dit.....

Ik heb net een test gedaan met een MVY-videoproject, deze heb ik op de tijdlijn van VDL 2020 kunnen zetten en het MVY project verder kunnen bewerken in VDL 2020. Bij het opslaan wordt het in VDL 2020 de extensie MVP gebruikt i.p.v. MVY. 

Let op!!  Video Easy moet dan wel op de PC staan, want het MVY project bestand, bestaat alleen maar uit verwijzingen. Als Video Easy is gede-installeerd, dan kan het zijn, dat de door u gebruikte overgangen e.d. niet meer worden teruggevonden

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2020, 11:16, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.02.2020 om 11:23 uur

@Herman-Deckers

Beste Herman,

gezien het alle 2 MAGIX producten zijn geen enkel probleem.

opname MAGIX video Easy, opslaan als wordt er een MVY van gemaakt en dit kan bij opstarten van MAGIX vdl 2020 Plus weer worden binnen gehaald en bewerkt,

\

Veel montage plezier met Uw nieuwe aanwinst,

Met vriendelijke groet,

Michael