Ik heb het pakket gekocht als upgrade. 2015 vervolgens 2016, nu dus de 2020. Tijdens het installeren stopt de installatie met de mededeling:
De volgende taak is niet met succes uitgevoerd installeren van Microsoft Visual C++ 2012 Update 4 (x64) Redistributable Oorzaak Exit code -2147023278.
Dat doet hij ongeveer tien keer en dan is het afgelopen. Ik ben al 2 dagen aan het proberen en heb spijt van die 59,99 euro's. Vervelende is dat je niemand kan bellen.
ga naar magix.com, video, video plus, installeer de trial versie, ong 4,8 Mb, installeer dit, dat wordt het pakket uitgepakt, daarna registreren( email adres en serienummer ), online via hulp actualiseren, daarna via hulp extra inhoud installeren ong 8 Gb,
en verneem dan van u op het Forum of het wel is gelukt.
Helaas. Ik heb de trial versie gevonden en gestart met installeren. Het was te proberen via een andere zijweg, echter bij het installeren (bekend beeld voor mij) krijg ik dezelfde foutmelding. Dit schiet niet op.
Ik ga er vanuit dat u VDL 2020 via Magix (internet) hebt aangekocht.
U schrijft: "Ik heb het pakket gekocht als upgrade. 2015 vervolgens 2016". Dat kan kloppen, maar dan hebt u VDL 2015 met zijn eigen serienummer, zo ook VDL 2016. Deze kunt u naast VDL 2020 standalone installeren. Nu hebt u VDL 2020 plus aangeschaft. U hebt een aankoopmail gekregen, met daarin een downloadlink om VDL 2020 te installeren. In dezelfde mail staat ook het P3.... serienummer om VDL 2020 te activeren. Deze foutmelding komt, omdat u Microsoft Visual C++ 2012 mist op uw PC.
Gelukkig het is eindelijk gelukt na het verwijderen van al de C++ 2005 C++ 2008 enz en het plaasten van de C++ 2012 via jullie link. Bedankt voor de oplossing 😊.
Magix Travel maps installeren wil niet :
Er wordt al een andere installatie uitgevoerd.Voltooi eerst die installatie voordat u doorgaat met deze.
Maar dat vind ik niet zo belangrijk. Nogmaals bedankt voor de hulp.
Het doet mij deugd om te lezen, dat door het installeren van Microsoft Visual C++ 2012 uw probleem is opgelost. Als het goed is wordt Magix Travel Maps gelijktijdig geïnstalleerd met het installeren van Hulp / Extra inhoud installeren.
Bij dat extra inhoud installeren krijg ik de melding: Er wordt al een andere installatie uitgevoerd. Voltooi eerst die installatie voordat u doorgaat met deze (1618).
Een paar keer geprobeerd na vele herstarten, maar helaas.
Start uw PC opnieuw op en probeer dan nog eens de "Extra inhoud installeren" te installeren. Kan het zijn dat Windows 10 een installatie aan doen is. Wat bedoeld u met (1618). Foutmelding?
De laatste handelswijze van Michael is voor mij pittig. Ik ben blij dat ik de VDL 2020 eindelijk bij mij draait en ik vergeet de extra's maar deze keer. Waarschijnlijk moet ik Windows op mijn laptop er opnieuw op laten zetten en dan zijn alle problemen hopelijk opgelost. Er zijn te veel conflicten. Eerst ga ik even aan de slag met de film montage en dan zie ik wel verder. Bedankt allen voor de hulp en snelle reacties.