Reacties

Bol schreef op 30.01.2020 om 13:24 uur

Hallo Rudolfus,

U kunt VDL 2020 installeren naast VDL 2016. Beide programma's zijn standalone. U kunt maar in een VDL tegelijk opstarten en er mee werken.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.01.2020, 13:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rudolfus schreef op 30.01.2020 om 14:26 uur

Dan heb ik een ander probleem. Het installeren werkt niet. Iedere keer krijg ik een foutmelding

mi-bo schreef op 30.01.2020 om 14:43 uur

@Rudolfus

​​​​​​Beste Rudolfus.

Heeft U het pakket als upgrade gekocht of een geheel nieuw pakket.

Met vriendelijke groet,

Michael

Rudolfus schreef op 30.01.2020 om 15:19 uur

Ik heb het pakket gekocht als upgrade. 2015 vervolgens 2016, nu dus de 2020. Tijdens het installeren stopt de installatie met de mededeling:

De volgende taak is niet met succes uitgevoerd installeren van Microsoft Visual C++ 2012 Update 4 (x64) Redistributable Oorzaak Exit code -2147023278.

Dat doet hij ongeveer tien keer en dan is het afgelopen. Ik ben al 2 dagen aan het proberen en heb spijt van die 59,99 euro's. Vervelende is dat je niemand kan bellen.

mi-bo schreef op 30.01.2020 om 15:37 uur

@Rudolfus

Beste Rudolfus,

ga naar magix.com, video, video plus, installeer de trial versie, ong 4,8 Mb, installeer dit, dat wordt het pakket uitgepakt, daarna registreren( email adres en serienummer ), online via hulp actualiseren, daarna via hulp extra inhoud installeren ong 8 Gb,

en verneem dan van u op het Forum of het wel is gelukt.

Met vriendelijke groet,

Michael

Rudolfus schreef op 30.01.2020 om 17:59 uur

Helaas. Ik heb de trial versie gevonden en gestart met installeren. Het was te proberen via een andere zijweg, echter bij het installeren (bekend beeld voor mij) krijg ik dezelfde foutmelding. Dit schiet niet op.

Bol schreef op 30.01.2020 om 18:28 uur

Hallo Rudolfus,

Ik ga er vanuit dat u VDL 2020 via Magix (internet) hebt aangekocht.

U schrijft: "Ik heb het pakket gekocht als upgrade. 2015 vervolgens 2016". Dat kan kloppen, maar dan hebt u VDL 2015 met zijn eigen serienummer, zo ook VDL 2016. Deze kunt u naast VDL 2020 standalone installeren. Nu hebt u VDL 2020 plus aangeschaft. U hebt een aankoopmail gekregen, met daarin een downloadlink om VDL 2020 te installeren. In dezelfde mail staat ook het P3.... serienummer om VDL 2020 te activeren. Deze foutmelding komt, omdat u Microsoft Visual C++ 2012 mist op uw PC.

Windows Microsoft Visual C++ downloaden? zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/foutmelding-naam-dll-dll-ontbreekt--435/

Ik wens je heel veel succes met het installeren.

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.01.2020, 18:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.01.2020 om 19:01 uur

Hallo Rudolf,

Omdat u al verschillende keren VDL 2020 geprobeerd hebt om te herinstalleren, adviseer ik om deze link uit te voeren. https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren-standaard-plus-premium--667/

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

Rudolfus schreef op 01.02.2020 om 13:07 uur

Gelukkig het is eindelijk gelukt na het verwijderen van al de C++ 2005 C++ 2008 enz en het plaasten van de C++ 2012 via jullie link. Bedankt voor de oplossing 😊.

Magix Travel maps installeren wil niet :

Er wordt al een andere installatie uitgevoerd.Voltooi eerst die installatie voordat u doorgaat met deze.

Maar dat vind ik niet zo belangrijk. Nogmaals bedankt voor de hulp.

Bol schreef op 01.02.2020 om 13:30 uur

Hallo Rudolf,

Het doet mij deugd om te lezen, dat door het installeren van Microsoft Visual C++ 2012 uw probleem is opgelost. Als het goed is wordt Magix Travel Maps gelijktijdig geïnstalleerd met het installeren van Hulp / Extra inhoud installeren.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.02.2020, 13:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Rudolfus schreef op 03.02.2020 om 16:14 uur

Bij dat extra inhoud installeren krijg ik de melding: Er wordt al een andere installatie uitgevoerd. Voltooi eerst die installatie voordat u doorgaat met deze (1618).

Een paar keer geprobeerd na vele herstarten, maar helaas.

mi-bo schreef op 03.02.2020 om 16:25 uur

@Rudolfus

Beste Rudolfus.

Is nu Uw probleem specifiek MTM.

En werkt MAGIX vdl 2020 verder wel

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 03.02.2020 om 16:38 uur

Hallo Rudolfus,

Start uw PC opnieuw op en probeer dan nog eens de "Extra inhoud installeren" te installeren. Kan het zijn dat Windows 10 een installatie aan doen is. Wat bedoeld u met (1618). Foutmelding?

Groet,

Rob

aanvulling 03-02-2020 om 16:41uur

zie: https://support.eset.com/nl/kb5974-installatiefout-1618installatie-is-onderbroken

Laatst gewijzigd door Bol op 03.02.2020, 16:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.02.2020 om 16:47 uur

@Rudolfus

Beste Rudolfus.

dit wordt als oplossing omschreven door MAGIX SUPPORT

08.07.2019

Foutcode 1618

THEMA

.Technische problemen / foutmeldingen

Foutcode 1618 geeft een probleem met de installatieservice aan.

Controleer eerst in het Windows Configuratiescherm onder "Windows Updates" of er momenteel geen updates worden geïnstalleerd.

Open eerst de opdrachtprompt (linksonder van het ronde Windows-vensterpictogram) en zoek naar 'cmd'. 

Klik met de rechtermuisknop op cmd.exe en selecteer 'Uitvoeren als beheerder...' in het contextmenu dat verschijnt. 

Voer vervolgens het volgende in het zwarte venster in: msiexec/unregister  

Druk op Enter en voer vervolgens in: msiexec/regserver  
Druk nogmaals op Enter. 

U kunt nu het venster sluiten en de installatie opnieuw starten.

Download de "Process Explorer" van de volgende Microsoft-pagina en pak het uit:

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653

Start het gedownloade bestand 'procexp.exe' met een rechtermuisknop en de optie 'Uitvoeren als beheerder'.

Druk in Process Explorer op Ctrl + F en typ het volgende: 'msiexecute' (zonder de aanhalingstekens) - druk vervolgens op Enter.

Het zou dan een lijst moeten weergeven met processen die momenteel een installatie uitvoeren.

Klik op een item en in het hoofdvenster wordt het geselecteerd (grijze achtergrond). 

Klik nu met de rechtermuisknop op het geselecteerde item in de hoofdlijst en selecteer 'Kill Process'. Bevestig dit met OK.

Herhaal dit voor alle lopende msiexecute-processen.

U kunt nu de "Process Explorer" sluiten en de installatie van het MAGIX-programma opnieuw starten"

Met vriendelijke groet,

Michael

Rudolfus schreef op 03.02.2020 om 20:22 uur

De laatste handelswijze van Michael is voor mij pittig. Ik ben blij dat ik de VDL 2020 eindelijk bij mij draait en ik vergeet de extra's maar deze keer. Waarschijnlijk moet ik Windows op mijn laptop er opnieuw op laten zetten en dan zijn alle problemen hopelijk opgelost. Er zijn te veel conflicten. Eerst ga ik even aan de slag met de film montage en dan zie ik wel verder. Bedankt allen voor de hulp en snelle reacties.

mi-bo schreef op 03.02.2020 om 21:30 uur

@Rudolfus

Beste Rudolfus.

Dank voor Uw feedback.

We vernemen wel van U wat de juiste beslissing is.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Rudolfus schreef op 04.02.2020 om 18:24 uur

Windows 10 is gerepareerd dus het downloaden van al die al die extra's lukt nu. Echter hoe kom ik aan die activeringscode? Die heb ik niet ontvangen.

Rudolfus schreef op 04.02.2020 om 18:25 uur

Mijn registratie code is P3 xxxxxxx

mi-bo schreef op 04.02.2020 om 18:57 uur

@Rudolfus

Beste Rudolfus.

Bij de upgrade heeft U een mail ontvangen met enkele programma's met serienummer en de rest moet via hulp contentpakket(ten) worden geïnstalleerd.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

PS.ivm eventueel misbruik heb ik als moderator de cijfers van de serienummer verwijderd geplaatst om 04.02.2020 om18.25 uur.

Bol schreef op 04.02.2020 om 19:16 uur

Hallo Rudolf,

Volgens wilt u het Mpeg-4 (MainConcept) activeren? Als dat zo is, dan moet u deze codec (Mpeg-4 MainConcept) aanschaffen bij Magix. Kosten € 4,99.

Groet,

Rob

Ps. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/activering-van-de-mpeg-4-codec-mainconcept--14/

Laatst gewijzigd door Bol op 04.02.2020, 19:25, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-