Dag Rob,
Ik heb een nieuwe bijdrage gemaakt, dat maakt het wat gemakkelijker.
Zoals je me verteld heb, heb ik alles verwijderd. Ook VDL sjablonen en andere die verbonden kunnen zijn met VDL.
PC weer opgestart en via mijn installatiebestand VDL van 3/05/2022 terug geïnstalleerd.
Tijdens de installatie mijn serienummer ingegeven en nadat VDL versie 21.0.2.130 opgestart is, krijg ik een meldingsscherm. "Actualisatie van uw software - geïnstalleerde versie 21.0.2.130 Nieuwste versie 21.0.2.138 - 171 MB - (Herinner mij later of Nu updaten)
Ik kies voor "Nu updaten" - het bestand word binnen gehaald.
Ik bevestigd met "Direct installeren"
Het is geen fout zoals beschreven in https://www.magix.info/nl/support/artikel/fout-tijdens-de-installatie-van-de-video-deluxe-upgrade--1469/ met de code 1603 of foutmelding "Account already exists".
Het is een melding "Er is een onbekende fout opgetreden. De installatie kon niet succesvol worden afgerond".
OS: Windows 11 Home 64 bits versie 21H2 build 22000.675 met de laatste update versies * CPU i7 / geheugen 16 GB en opslag 1T SSD, dus dit moet VDL in staat stellen om goed te draaien.
Ik zal nu verder doen met de versie 21.0.2.130 en we zien wel of er een oplossing komt van MAGIX.
Groeten Patrick