Installatiefout 21.0.2.130 naar 21.0.2.138

Patrick-E schreef op 14.05.2022 om 11:12 uur

Dag Rob,

Ik heb een nieuwe bijdrage gemaakt, dat maakt het wat gemakkelijker.

Zoals je me verteld heb, heb ik alles verwijderd. Ook VDL sjablonen en andere die verbonden kunnen zijn met VDL.

PC weer opgestart en via mijn installatiebestand VDL van 3/05/2022 terug geïnstalleerd.

Tijdens de installatie mijn serienummer ingegeven en nadat VDL versie 21.0.2.130 opgestart is, krijg ik een meldingsscherm. "Actualisatie van uw software - geïnstalleerde versie 21.0.2.130 Nieuwste versie 21.0.2.138 - 171 MB - (Herinner mij later of Nu updaten)

Ik kies voor "Nu updaten" - het bestand word binnen gehaald.

nadien zie ik dit

Ik bevestigd met "Direct installeren"

En daar is de fout weer

Het is geen fout zoals beschreven in https://www.magix.info/nl/support/artikel/fout-tijdens-de-installatie-van-de-video-deluxe-upgrade--1469/ met de code 1603 of foutmelding "Account already exists".

Het is een melding "Er is een onbekende fout opgetreden. De installatie kon niet succesvol worden afgerond".

OS: Windows 11 Home 64 bits versie 21H2 build 22000.675 met de laatste update versies * CPU i7 / geheugen 16 GB en opslag 1T SSD, dus dit moet VDL in staat stellen om goed te draaien.

Ik zal nu verder doen met de versie 21.0.2.130 en we zien wel of er een oplossing komt van MAGIX.

Groeten Patrick

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 14.05.2022 om 14:43 uur

@Patrick-E

Beste Patrick.

Gisteren kreeg ik de zelfde melding "met uitroep teken " daar ik een Patch update wilde doen, maar met mededeling MAGIX Programma afsluiten, update van Windows(10)) doen, daarna kon ik pas de Patch downloaden, misschien het zelfde probleem bij U maar dan onder Windows 11.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 14.05.2022 om 16:18 uur

@Patrick-E

Hallo Patrick,

....PC weer opgestart en via mijn installatiebestand VDL van 3/05/2022 terug geïnstalleerd.....

U schrijft, dat u VDL 2022 hebt geïnstalleerd met het installatiebestand van 03-05-2022. Volgens mij is het installatiebestand van 03-05-2022 waarmee u VDL 2022 wilt installeren een updatebestand. U moet altijd eerst van Video Deluxe 2022 de basisversie installeren, die u kunt vinden bij: Mijn account / Mijn producten. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en installatieprogramma vinden?

Omdat u een installatie foutmelding hebt gekregen, heb ik u een link gegeven, hoe u het beste VDL 2022 van uw PC kunt verwijderen en opnieuw kunt installeren.

Maar goed, doe eens het volgende:

  • Klik HIER, om de "Microsoft FixIT Tool" te downloaden
  • Open Microsoft FixIt en selecteer "Volgende".
  • Klik nu op "Verwijderen"
  • Selecteer de optie "MAGIX Video Deluxe" en klik op "Volgende".

Belangrijk: Als er in de lijst meer entry's met "Video Deluxe" of "Video Deluxe Update" voorkomen, laat dan de tool meerdere keren na elkaar werken tot alle Video Deluxe entry's weg zijn.

Verwijder vervolgens de volgende mappen op de paden

Zie voor Video Deluxe Premium de paden:

  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe23_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe23_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe24_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe24_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe25_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe25_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe26_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe26_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe27_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe27_premium\
  • C:\ProgramData\MAGIX\Videodeluxe28_premium\
  • C:\User\*uw_gebruikersnaam*\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe28_premium\

Als u de mappen niet ziet, moet u eerst verborgen mappen weergeven. Ga hiervoor naar "Beeld" in het Configuratiescherm en activeer de optie "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" onder "Weergave" onder "Verborgen items en mappen".

Installeer Video Deluxe 2022 (Basisversie) opnieuw en actualiseer dan VDL 2022 door te gaan naar: Hulp / Online actualiseren. Als bij u de updateservice datum nog niet is verlopen dan kunt VDL 2022 updaten naar de laatste versie. Te weten VDL versie 21.0.2.138

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-