Installatie Deluxe Premium 2025 wil niet

A-Ruygh schreef op 26.12.2024 om 16:55 uur

Wie kan mij hier verder mee helpen. Tijdens de installatie kom ik op de oorzaak: Exit code: 1

Bestandspad: C:\Users\GEBRUI~1\AppData\Local\Temp\mgxvaant5xr\addon\Vimapp.CaptureApp_1.0.59\install-app.bat

HIerdoor werkt het programma niet goed. Iemand een idee wat ik moet aanpassen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Hartelijke groeten

Reacties

Bol schreef op 30.12.2024 om 11:27 uur

@A-Ruygh

Hallo,

Als u deze foutmelding krijgt:

Probeer dit dan eens:

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

A-Ruygh schreef op 04.01.2025 om 15:49 uur

Hallo Rob

Heb net een andere pc met windows 11 thuis gekregen en bij de leverancier hebben ze voor mij video de luxe premium 2025 er op gezet en daar hadden ze geen problemen met het instaleren maar hebben wel gebruik gemaakt van Magix Vimapp.Capture.App. Heb nu alleen het probleem nog dat hij oude MVP opstart bestanden wel opstart in VDL2025 maar naar een paar seconden er uit vliegt wat ik al eerder heb geschreven. Dus dat wil zeggen dat je oude films weer opnieuw moet gaan maken. De meeste films staan wel op DVD of in MP4 maar als ergens nu nog wat aan toe wil voegen gaat dit meer en moet je dit opnieuw in elkaar gaan zetten. Dit even ter info over mijn verdere voortgang.

Met vriendelijke groet Andre Ruygh

A-Ruygh schreef op 04.01.2025 om 16:38 uur

Beste Rob

Mijn laatste bericht in het forum ik stop er maar mee krijg nog steeds fouten het kan bv geen filmpje maken in MP4 fouten komen weer terug en dit alles onder WD 11 hier word je erg moe van. We gaan ok maar een ander programma zoeken wat wel werkt in 11 en we wachten af of er nog berichten of updates komen en daar schaf je nu een andere pc voor aan jammer jammer. Maar nog wel bedank voor de hulp. Zal ook niet bij jou zitten.

Met vriendelijk groet Andre Ruygh