Ik gebruik Video de Luxe 2016. De videoclipjes die in de mediapool horen te zitten staan nu op de plaats van de tijdlijn , gebruik van F9 is geen oplossing. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe.
klik op Avi icoon dan gaat een scherm open en dan optie scene detectie,( dan worden alle start en stops neer gezet,en worden er Takes van gemaakt), open MAGIX vdl 2016 mijn media en dan TAKES en dan staat er wat nu op de tijdlijn staat
Hier ben ik weer, ik ben ook zo onhandig. Op de screenprint zie je wat eigenlijk in de mediapool moet staan, dat staat nu onderaan . Misschien kun je me vertellen waar ik het Avi icoon kan vinden , waarschijnlijk moet ik dan verder kunnen komen
Beste Michael , avi gevonden, handelingen uitgevoerd zoals omschreven maar de mediapool blijft leeg . Als deze film klaar is zal ik systeemherstel uitvoeren.
U heeft zelf een print gestuurd,waar een Avi plaatje te zien is,dit is een totaal(waar alle afbeelfingen instaandoor scene detectie uit te voeren worden er TAKES van gemaakt en die kunt U weer terug vinden in mijn media (TAKES) hier staan dan alle start & stop apart.
Als ik het goed begrijp, heb je een AVI bestand met de "Scene detectie" in scènes laten detecteren. In de map zie je een bestand AVI bestand staan en de gemaakte scènes op de tijdlijn. Dit is correct.
De gebruikte methode is zo:
sleep het AVI bestand naar de tijdlijn
met "shift+Z" roep je het scènedetectie menu op
zet een vinkje bij "Alle scènes als takes opslaan".
als je geen vinkje zet worden de scènes niet opgeslagen in de "Take map"
klik op "start zoeken" Het bestand word nu in scènes verdeeld.
als het zoeken klaar is, worden de gemaakte scènes opgeslagen ik de take map.
je ziet in jouw map alleen het AVI bestand staan en op de tijdlijn de gemaakte scènes
klik op "Import / Mijn media / takes" hier zie je de gemaakte scènes staan.
Het sterretje geeft aan dat dit de gemaakt scènes zijn van jou AVI bestand.
De takes (scènes) zijn op je PC opgeslagen in: C:\gebruiker\jou gebruikersnaam\Documenten\MAGIX-projecten\Video deluxe 2016 Premium\Takes
Persoonlijk denk ik, dat je vergeten bent, om het vinkje te zetten bij "Alle scènes als takes opslaan".