In menu branden ziet hij alleen het eerste hoofdstuk

linksaf schreef op 02.08.2013 om 11:40 uur

Ik heb een film (afkomstig van één bandje) bewerkt door een aantal scenes te detecteren en een aantal hoofdstuk markers te plaatsen. Als ik dan naar het menu branden ga, ziet hij alleen het eerste hoofdstuk van een paar minuten, terwijl de film een uur is. Ik had hem ook even gebrand en afgespeeld en dan speelt hij ook echt alleen de eerste scene/hoofdstuk. Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Ik gebruik windows 7 en video de luxe 2013

Reacties

magixagent schreef op 02.08.2013 om 11:53 uur

Beste, de film afkomstig van een bandje,

hoe is deze ingeladen.

gr

linksaf schreef op 02.08.2013 om 13:16 uur

door middel van een firewire.

magixagent schreef op 02.08.2013 om 13:54 uur

Zet camera aan, en na aansluiting Fire-wire heeft u contact met de Pc vdl.
open, het programma, klik op rode knop onder preview scherm klik op dv opnamen, en u kunt via vdl de camera besturen, zorg er wel voor dat Uw schijf is geformatteerd met NTFS, want fat 32 kan de grote bestanden niet aan.
als U een uur bandje heeft kunt u dit totaal opnemen, wij raden dit af i.v.m. verloop synchronisatie, om de tien minuten stoppen en dan het volgende opnemen, als alles is geïmporteerd, dan klik U op oké en dan de vraag alles als een project op de tijdlijn zetten of aparte projecten maken, en dan staat alles op de tijdlijn, alles wat u vanaf de tijdlijn bekijkt ziet u ook als het op een dvd is gebrand.
succes met het mooie MAGIX product.

mi-bo@magix.info