Reacties

Bol schreef op 01.10.2018 om 23:27 uur

Hallo Wim,

Wanneer je een vinkje bij "Film in loopmodus afspelen" in het menu Project-/filminstellingen zet, heeft dit betrekking op de film, die op de tijdlijn staat . Als je nu de afpeel [>] "weergave gedeelte" klikt, dan wordt de film op de tijdlijn in een loopmodus afgespeeld, tussen de beginmarker en de eindmarker. Zonder dat vinkje stopt de film aan het van de eindmarker.

Is dit wat je bedoeld of wil je een DVD in een loopmodus afspelen? Als dat zo is dan moet dit aanzetten in het diskmenu.

Groet,

Rob

Ps. Als je het project bv. als een mpeg-4 bestand hebt geexporteerd, dan moet je de loopfunctie van het desbetreffende afspeelprogramma gebruiken. Zie hiervoor de handleiding van het programma.

Laatst gewijzigd door Bol op 02.10.2018, 00:47, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.10.2018 om 00:20 uur

@WimGo

Wim

Misschien is Uw bedoeling dat het vanaf de Pc in een loep moet worden afgespeeld.

Als project na export wordt afgespeeld ziet U rechtsonder 3 stippen klik hierop dan optie herhalen project blijft dan afspelen tot het wordt gestopt.

mvg

Michael

WimGo schreef op 02.10.2018 om 17:08 uur

Dank je wel voor de reactie. Ik wil inderdaad een film op een DVD zetten en daarna via een TV in een loop laten draaien. Anders moet iemand steeds de DVD weer starten. Ik kan alleen het diskmenu, zoals in het voorbeeld, niet vinden.

Bol schreef op 02.10.2018 om 18:11 uur

Hallo Wim,

Zo kan je de film op een DVD in de filmloop zetten.

1. klik rechtsboven op branden
  2. klik linksboven op bewerken.
  3. Ga op het menu staan en klik op de rechtermuisknop en daarna op eigenschappen
  4. activeer nu "Film in loopmodus afspelen".

Als je de vinkjes weghaalt bij "Filmmenu en Hoofdstukmenu" dan zal deze niet als een flits op de TV te zien zijn.

Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik het wel.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.10.2018, 18:54, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

WimGo schreef op 02.10.2018 om 20:43 uur

Hallo Rob, hoe gaat het met je. We hebben elkaar al meer gesproken.

Ik heb je aanwijzingen opgevolgd en hij loopt keurig in een loop. Ik ha alleen niet gezien dat je eerst het filmmenu aan moet aanvinken voordat je de loop kan aanvinken. Jammer dat dit soort dingen niet in de handleiding staan.

Groeten en nogmaals bedankt,

Wim

Bol schreef op 03.10.2018 om 00:08 uur

Hallo Wim,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het je gelukt is, om een de DVD te branden, die in een loop afspeelt

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-