In het preview brandscherm van het programma "Foto's op DVD MX" bevindt zich geen Knop "bewerken"

jante schreef op 28.08.2012 om 12:15 uur

Vraag heeft betrekking op programma Foto's op DVD MX.

In de "preview-weergave" van het Brandvenster is in de knoppenbalk geen optie "bewerken" aanwezig, ook niet boven de afstandsbediening.

Graag verneem ik of deze knoppen evt. zijn te configureren.

Ik gebruik Windows 7.

Reacties

jante schreef op 29.08.2012 om 15:25 uur

Hallo Jante,

Ik werk zelf met VDL MX plus, deze is voorzien van een herstelprocedure. Ik neem aan dat deze mogelijkheid ook zit in Foto's op DVD MX.  Bij VDL MX plus moet je de orginele DVD in je drive doen en de keuze maken om een herstelprocedure uit te voeren.

Succes

Robvroe1

Hallo Robvroe1

Dankjewel voor je antwoord; ik heb je aanwijzingen opgevolgd, helaas zonder resultaat. De DVD biedt niet de mogelijkheid om de software te herstellen. Er is ook niet veel te herstellen want die knoppenbalk en de knop boven de afstandsbediening hebben er vanaf het begin van de installatie niet op gestaan. Ik weet wat je bedoelt want mijn echtgenoot heeft met zijn Pinnacleprogramma wél deze mogelijkheid.

Overigens, ik had met met het programma Foto's op CD&DVD7 Deluxe, dat ik tot voor enkele jaren gebruikte en dat nu niet meer compatibel is met Windows 7, wél de schermen en bewerkingsknoppen zoals ze behoren te zijn en zoals ze in de helpfunctie vermeld staan. Ik twijfel er zo langzamerhand aan of ik wel de goede software heb want deze versie staat ook niet vermeld in het rijtje, waarin je bij de vraagstelling een programma moet kiezen om aan te geven op welk programma je vraag betrekking heeft.

Groet, Jante. 

RiViS schreef op 31.08.2012 om 19:19 uur

Hallo Jante,

Spijtig, maar Foto's op CD/DVD versie 7 is inderdaad niet compatibel met Windows7. Inmiddels zijn er al enige opvolgers verschenen en waarschijnlijk zal in sept/okt de nieuwste versie wel weer uitkomen. Als je het programma bij Magix hebt geregistreerd zul je per e-mail waarschijnlijk een interessante aanbieding krijgen. Misschien een aardige gelegenheid om over te stappen?

groet,

Rijk

jante schreef op 01.09.2012 om 11:54 uur

Hallo RiViS,

Dank voor je antwoord; ik kijk reikhalzend uit naar de aanbieding.

Groet, Jante.

PS

Ik realiseerde me niet, dat het aanklikken van de "bedankknop" bedoeld is om aan te geven, dat je probleem is opgelost. Weer wat geleerd!