Al enige jaren werk ik met Video deluxe 16 en heb ik af en toe gehad dat het branden op DVD na een paar keer pas lukte. Wat ik nu met mijn nieuwe project heb gedaan is het volgende; ik heb gebruik gemaakt van drie opname apparaten, namelijk een (oudere) videocamera, fotocamera en telefoon.
Mobiele telefoon = 1920x1080, 24.26 frames/s en 16:9 (geïmporteerd via MPEG)
Fotocamera = 1280 x 720, 29.97 frames/s en 16:9 (geïmporteerd via MPEG)
Videocamera = 720 x 576, 25 frames/s en 16L9 (geïmporteerd via AVI)
De filminstellingen heb ik gezet op HDV1 720 p NTSC 16:9 (1280 x 720; 29,97 fps)
Het probleem is nu het volgende; als ik bezig ben in het project, waar ik stukjes film van alle drie de apparaten in heb verwerkt, speelt alleen die van videocamera syncroom af en de overige niet. Het branden mislukt telkens en wanneer ik alleen een stukje van de fotocamera in het project zet met bovengenoemde filminstellingen, is dat juist het enige wat op de DVD syncroom afspeelt.
Heb tevens een stukje van de videocamera als Magix bestand geëxporteerd en later in het project toegevoegd, ook dit mocht niet baten, sterker nog, nu speelde het beeld langzamer af ipv sneller.
Wat doe ik verkeerd? Ik heb al heel veel op internet gezocht maar ik word er niet wijzer van.
Is er uberhaubt een mogelijkheid dat ik 3 verschillende apparaten met verschillende instellingen importeer of moet ik bepaalde bestanden omzetten naar andere formaten (wat betekent dat ik het allemaal opnieuw in het project moet importeren en knippen)
Bedankt voor de hulp!