Met Videodeluxe 17 Plus Speciale Editie gemaakte videofilms als AVI bestand kunnen geïmporteerd worden in Video easy Red uw video's maar niet in de nieuwe Video deluxe Plus 2019. Waarom niet? In het import menu vind ik ze zelfs niet terug. Vermits ik ze ook nog als MVP bestanden staan heb probeerde ik ze zo te importeren voor verdere bewerking, maar ook dat lukte niet. Ik krijg ze wel in het importmenu te zien (klein beeldje met schijfje errond) maar importeren lukt niet. Ik krijg dan een pop-up bericht " Een DV-video bestand kon niet gevonden worden. Om dit te herstellen kunt u de camcorder aan de PC aansluiten en, in VCR-modus, inschakelen. Doe de cassette met het originele materiaal erin en kies vervolgens "Terugzetten". Dit kan echter niet meer want de camcorder is stuk. Daarom had ik die films indertijd als AVI bewaard. En nu met het nieuwe programma kan ik die AVI's niet importeren.
Misschien alles eerst in Video easy Red uw video's importeren, daarin bewerken en dan op DVD branden? Of kent iemand een betere manier om dit direct in de nieuwe versie van VDL+ te krijgen?
Dank bij voorbaat.