Probleem met het instellen ivm importeren , ik kan het toestel niet analoog inschakelen in het programma , ik zie juist maar HD WebCam ( USB - DShow ) staan
Beste Michael , mijn scherm is niet het dan dat van u 😢 ik heb een schermpje met 3 gekleurde rondjes en daaronder scart met daarnaast 1 rondje stekkertje !
Dat rondje waar u over spreek , kan ik open doen maaaaar ik zie NIET converter staan , het is HD WebCam ( USB - DShow )
Wat gebeurt er dan als U op oké klikt, er wordt netjes aangegeven wat U moet doen, is de Usb-omzetter wel pas in de usb3 poort gedaan toen het werdt gevraagd, heeft U al gekeken via hulp online actualiseren of er een download update is.
doe de dvd in de dvd driver, klik op herstellen, en volg precies wat gevraagd wordt, dan moet het lukken wel de usb- omvormer in een usb 3 poort aansluiten.
Daar mijn suggesties niet werken, stuur een mail naar infoservice@magix.net met Uw verhaal,(copy aankoop bon) via systeemcheck kunnen zij U vertellen waar hrt probleem zit.
Sc6
Blijf gezond , fijne feestdagen in vooruitzicht en een Covid-19 (omikron) vrij 2022 toegewenst
Beste Michael , het is gelukt voor het analoog toestel in te stellen , en een vhs video band te digitaliseren , de scart adapter knopje stond niet op out !
Als het goed is heeft de videorecorder aan de achterzijde 2 scart mogelijkheden, het is de bedoeling om waar in/out staat om de scartkabel daar in te doen.
Heeft U als het bandje via rood,geel,wit wordt afgespeeld via de Tv wel geluid.
Als het goed is heeft de videorecorder aan de achterzijde 2 scart mogelijkheden, het is de bedoeling om waar in/out staat om de scartkabel daar in te doen.
Heeft U als het bandje via rood,geel,wit wordt afgespeeld via de Tv wel geluid.
Sc6
M.vr.gr
Michael
Ja , dat heb ik geprobeerd , van de avond proberen om het geluid aan te passen , met het voorbeeld filmpje van Rob ☺️
Uw frustratie is begrijpelijk. Zet eens een vinkje bij Audiovoorbeeld zo kan zien of je audio hebt. Wat staat er nog meer onder Audiobron? Experimenteer eens met andere audiobronnen.