Reacties

Bol schreef op 03.12.2017 om 23:00 uur

Beste,

Waarschijnlijk heeft u nog niet alles geïnstalleerd. Ga naar hulp / extra inhoud installeren.

Wanneer u deze heeft geïnstalleerd, kijk dan onder het tabblad sjablonen

Groet,

Bol

Ps. Vergeet niet om VDL online te actualiseren (updaten), zodat u de laatste versie heeft.

Laatst gewijzigd door Bol op 04.12.2017, 00:12, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 05.12.2017 om 13:27 uur

Mensfort,

MAGIX is een bedrijf, dat goed naar zijn gebruikers luistert, wereld wijd.

Als er in de loop van tijd geen gebruikt wordt gemaakt van ( bv overgangen ) opties, worden deze verwijderd en aangevuld met andere mogelijkheden.

Overgangen zijn alleen bedoeld om fouten te verdoezelen,hoe meer overgangen in een film worden gebruikt, hoe onprofessionele het product er uit ziet.

De overgangen van MAGIX vdl +15 zijn niet te kopiëren naar MAGIX vdl 2017 gezien versie MAGIX vdl +15 een 32 Bits versie is, en MAGIX vdl 2017 een 64 Bits versie is

Dit is een klein stukje montage advies

Groeten

Michael

mensfort schreef op 05.12.2017 om 16:05 uur

Dat ik jammer, ik had gehoopt dat de woonkamer en museum overgangen behoorlijk zijn uitgebreid in 10 jaar. Deze zijn erg leuk en gebruik ik graag bij mijn familie-filmpjes. 64 en 32 bits heeft geen bal te maken met overgangen, want dat zijn data files. Ik vind dit een goedkope smoes en vermoed dat jullie niet willen dat we effecten kopieren naar de nieuwe Magix versies. Ik ga deze week verder onderzoeken of ik upgraden wel de moeite waard vind, want 32-bit Magix doet het nog steeds goed hier... Is het ergens mogelijk die woonkamer effecten bij te kopen? (Ook al heb ik ze al in 32-bit)

mensfort schreef op 05.12.2017 om 16:42 uur

Beste,

Waarschijnlijk heeft u nog niet alles geïnstalleerd. Ga naar hulp / extra inhoud installeren.

Wanneer u deze heeft geïnstalleerd, kijk dan onder het tabblad sjablonen

Groet,

Bol

Ps. Vergeet niet om VDL online te actualiseren (updaten), zodat u de laatste versie heeft.

Mensfort,

MAGIX is een bedrijf, dat goed naar zijn gebruikers luistert, wereld wijd.

Als er in de loop van tijd geen gebruikt wordt gemaakt van ( bv overgangen ) opties, worden deze verwijderd en aangevuld met andere mogelijkheden.

Overgangen zijn alleen bedoeld om fouten te verdoezelen,hoe meer overgangen in een film worden gebruikt, hoe onprofessionele het product er uit ziet.

De overgangen van MAGIX vdl +15 zijn niet te kopiëren naar MAGIX vdl 2017 gezien versie MAGIX vdl +15 een 32 Bits versie is, en MAGIX vdl 2017 een 64 Bits versie is

Dit is een klein stukje montage advies

Groeten

Michael

Niet het antwoord waar ik op hoopte. :-(

mi-bo schreef op 06.12.2017 om 09:27 uur

Mensfort.

{ Jullie }, zijn geen medewerkers van MAGIX.

Een ieder die op dit Forum antwoord geeft zijn ( privé )MAGIX gebruikers, die met de zelfde hobby bezig zijn als U.

Misschien is het mogelijk een aparte map aan te maken en overgangen die U gebruikt in MAGIX + 15 te importeren, zodat U het later weer op kan roepen om te gebruiken als dit nodig is een een nieuw MAGIX vdl pakket.( dit zelf nooit gebruikt / gedaan )

Op Catooh, zijn overgangen, stukjes film, en rechtenvrije Muziek te koop.

Groeten

Michael

mensfort schreef op 07.12.2017 om 09:07 uur

Ik ben inderdaad een prive gebruiker: zie voor mijn eerste filmpje met de nieuwste versie. Dit had ik ook met de oude versie kunnen maken. Als programmeur stoor ik me aan de vele bugs + ladybugs; zo zeurt de nieuwe versie regelmatig dat er zwarte stukken in de film zitten (op 0:06)... dit heeft het programma express erin gestopt voor de effecten hahaha. Bij de foto's mis ik de woonkamer overgangen, misschien ga ik die wel zelf programmeren als template... (als dat nog kan in de nieuwe versie). Vroeger heb ik ook een marsmannetje (soort minion) uit een andere Magix kunnen importeren, die verschijnt soms grappig in beeld... die kan ik gelukkig wel kopieeren.