Ik wou een film mvd bestand branden maar in het brand programma geeft hij een leeg vak aan

Dorazio schreef op 15.12.2011 om 07:50 uur

Ik wou een film mvd bestand branden maar in het brand programma geeft hij een leeg vak aan.

Magix 15 is het programma en ik gebruik een windows 7 computer.

64bit besturings systeem

intel core 2 quad cpu q9550

ram 6gb

hardware is een tsst corp cddvdw sh-s223q ata device

Daarnaast heb ik ondanks mijn hele snelle computer best lang moeten wachten bij bewerkingen in het programma en tevens een aantal keren moeten afsluiten bij fout meldingen.

 

Reacties

mi-bo schreef op 20.12.2011 om 09:50 uur

Misschien een vreemde vraag waar komt dit mvd bestand vandaan, als u het evt uit de map heeft verwijderd, kan het nog wel aan gegeven staan , in de map maar als deze leeg is, is het er helaas niet meer.

succes.

Dorazio schreef op 22.12.2011 om 08:48 uur

Hallo bedankt voor je reactie ik ga kijken of het mvd bestand nog bestaat het lege vak is het vak waar normaal de brander staat aangegeven en het lijkt wel of hij die niet herkend.

Maar als ik met een ander programma (nero)iets brand werkt dat wel dus de dvd brander is wel degelijk geinstalleerd.

Het mvd bestand kan ik zo niet traceren waar hij in mijn computer staat maar ik kan het bestand wel openen en de film in magix afspelen en bewerken dus neem aan dat het gewoon ergens op de computer aanwezig is.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Badankt!