Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 08.11.2012 om 14:01 uur

Hallo Theo,

Waarom op een DVD zetten? Het programma Video de Luxe 2013, dat je van de Magix site heeft gedownload, is een volledig versie. Met dit programma kan telkens een nieuwe installatie doen. Bewaar hem om een externe harde schijf of brand dit programma op een DVD.

Succes,

Rob

theo-houtum schreef op 08.11.2012 om 14:08 uur

Dus het kleine bestandje(4mb) trial_videodeluxe2013plus_dlm is dat het hel programma, dat behoef ik maar op dvd of cd te zetten. Heb ik dus geen internet nodig op dan het programma video de luxe 2013 te instaleren.

mi-bo schreef op 08.11.2012 om 15:57 uur

Beste,
Ik hoop dat er geen misverstanden zijn.
Trial versie is maar 7 dagen geldig dan wordt het van Uw Pc verwijderd, heeft U een trial versie van 30 dagen dat is dit met een serial nummer, en na 30 dagen dient u het programma te kopen.
Als U het programma installeer, kunt u via hulp extra functies meestal nog 3 gb te downloaden dit kan alleen als U een geregistreerde versie heeft, Is alles gedownload kan U het op een dvd zetten, ook is er de mogelijkheid om het programma te downloaden en voor € 5,00 een dvd bestellen, dit doen alleen de mensen die per direct een programma willen hebben
succes.

Voormalige gebruiker schreef op 08.11.2012 om 16:05 uur

Beste,
Ik hoop dat er geen misverstanden zijn.
Trial versie is maar 7 dagen geldig dan wordt het van Uw Pc verwijderd, heeft U een trial versie van 30 dagen dat is dit met een serial nummer, en na 30 dagen dient u het programma te kopen.
Als U het programma installeer, kunt u via hulp extra functies meestal nog 3 gb te downloaden dit kan alleen als U een geregistreerde versie heeft, Is alles gedownload kan U het op een dvd zetten, ook is er de mogelijkheid om het programma te downloaden en voor € 5,00 een dvd bestellen, dit doen alleen de mensen die per direct een programma willen hebben
succes.

Hallo MI-B0,

Ik had niet verwacht dat hij de trail-versie bedoelde. Mijn zoon heeft VDL 2013 via de Magix-site aangeschaft met DVD. Ik ben het helemaal met jou dat de trailversie maar hooguit 30 dagen gebruikt kan/mag worden en dan nog met beperkingen.

Gr.

Rob 

Voormalige gebruiker schreef op 08.11.2012 om 16:09 uur

Hallo Theo,

Trail-versies zijn er om een indruk van een programma te krijgen. Je kan dan na de proefperiode de beslissing nemen beslissen kopen of verwijderen. Sorry dat ik je een verkeerde informatie heb gegeven.

Met vriendelijk groet,

Rob

theo-houtum schreef op 08.11.2012 om 16:47 uur

He bedankt voor de info, maar ik ben er in uit. Kan hem nu op cd zetten hem gevonden waar het bestand bleef wat je download, 344 mb groot. Nu kan ik het toch op een oude pc instaleren die heeft namelijk geen interverbinding. Top bedankt voor de snelle reacties. dit onderwerp kan gesloten worden.