ik wil een upgrade uitvoeren van magix video 17 plus naar magix video plus 2014 hoe te werk gaan

haelanda schreef op 07.09.2013 om 08:11 uur

Ik bezit magix video plus 17.

Nu gekocht bij magix een upgrade naar magix video plus 2014.

Ik wil deze upgrade uitvoeren, maar weet niet precies hoe ik dit moet doen. Help!

Alvast dank ik diegenen die mij verder kunnen helpen hiermee.

Magix fan H.Boom

Reacties

emilelucienne schreef op 07.09.2013 om 09:48 uur

Ik heb eveneens deze upgrade gekocht maar wel met cd..

Er zijn twee mogelijkheden :

- ofwel heb je een cd ontvangen (samen met het cursusboek) en dan dien je slechts de cd in te voeren in uw PC en de instructies te volgen;

- ofwel heb je deze upgrade gedownload en dan dien je het paswoord (afzonderlijk via internet medegedeeld door Magxi) in te voeren bij de registratie

Succes

Voormalige gebruiker schreef op 07.09.2013 om 11:36 uur

Beste,

Magix brengt elk jaar een nieuwe Video Deluxe uit. Zij noemen dit een upgrade.  Er zit een verschil in update en upgrade. zie voor uitleg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Update_(software) 

Upgrade is dit een totaal nieuwe versie, die u naast VDL 17 plus kunt gebruiken. Let wel op u kunt maar met een versie tegelijk werken ofwel VDL 17 of VDL 2014. en met updates worden (kleine)foutjes in een lopende versie verbeterd.

Ten opzichten van VDL 17 heeft u met VDL 2014 de nieuwste en verbeterde versie aangeschaft.

Op de vraag heb is straks 2 versies dan is het antwoord volmondig "JA"

U kunt er ook voor kiezen om VDL 17 de deinstalleren en daarna VDL 2014 te installeren en te activeren en te registreren. De keuze is aan u.

Succes met het veelzijdige programma van VDL

Rob

hjmgov schreef op 14.09.2013 om 21:34 uur

Bij elke upgrade die u ontvangt wordt er een compleet nieuw programma geïnstalleerd. Het oude programma blijft in zijn geheel op uw computer staan. Volgens Magix, ik heb hierover contact gehad, is een upgrade hetzelfde als een nieuw prograam installeren. U ontvangt dus een volwaardige dvd met het gehele programma. Maar let op....als u de oude programma's verwijderd zijn ook de bij de oude programma's geleverde plug inn's verdwenen. Voorbeeld: bij Video deluxe 17 Premium is de plug inn ProDad Adorage 11 en ProDad Mercalli 2. meegeleverd. Gaat u nu 17 verwijderen en Video delux 2014 Premium installeren dan zijn deze twee, zeer bruikbare, plug inn's verdwenen. Laat u 17 op uw computer staan dan kunt u de plug inn's ook in versie 2014 gebruiken. Ik had alle versies verwijdert en 2014 geinstalleerd en bovengenoemde programma's kon ik niet meer gebruiken....vervolgens 2014 er weer afgehaald, 17 geinstalleerd en daarna 2014 er weer op gezet en alle plug inn's werken weer! Dus ik zou 17 op de computer laten en 2014 installeren om de plug inn's te kunnen blijven gebruiken.

Succes Hans