Reacties

Cinecor schreef op 21.08.2012 om 07:52 uur

Je zet de film op de tijdlijn, zoek de reclame op en verwijder die.

Dat zoiets tijd kost is evident. Als je geen tijd aan videomontage wil besteden kan je er beter niet aan beginnen.

Ik zou de film zeker ook in een flink aantal delen opsplitsen, want vier uur is véél te lang om naar te kijken.

PePe schreef op 21.08.2012 om 11:38 uur

Inderdaad wat Cinecor zegt...zoek het begin en einde van het reclameblok, markeer deze en snijd ze er met het scheermesje uit. Zoals Cinecor ook zegt kun je het beste de film van 4 uur opdelen in 4 blokken van 1 uur en dan hiervan een dvd menutje maken zodat je eenvoudig naar verschillende delen van de film kunt springen.

Cinecor schreef op 21.08.2012 om 17:16 uur

Inderdaad wat Cinecor zegt...zoek het begin en einde van het reclameblok, markeer deze en snijd ze er met het scheermesje uit. Zoals Cinecor ook zegt kun je het beste de film van 4 uur opdelen in 4 blokken van 1 uur en dan hiervan een dvd menutje maken zodat je eenvoudig naar verschillende delen van de film kunt springen.

Waarbij ik wil aantekenen dat ik zelfs 1 uur nog veel en veel te lang vind. Opdelen in onderwerpen en je in elk deel ook echt bij dat onderwerp houden. De chronologie van de opnamen mag gerust worden doorbroken. Per onderwerp zo'n 15 minuten, maximaal 20. Elk deel met een eigen inleiding, middenstuk en een eind.