Reacties

mi-bo schreef op 31.01.2020 om 15:34 uur

@Dick-Ensing

Beste Dick,

dit is een vervelend verhaal.

Heeft U al gekeken via bestand Back-up-project laden (Ctrl + Shift +O ) of het project daar niet staat.

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

Bol schreef op 31.01.2020 om 16:00 uur

Hallo Dick,

Wat bedoelt u precies met: "De volgende dag is de film in elkaar gekrompen". Is uw project nog wel, zoals u het op de tijdlijn hebt gezet. Dus alle gebruikt filmfragmenten etc.. zijn aanwezig. Als u de de PC aan laat staan met VDL actief, is mijn advies, sla altijd als u wegloop u MVP project bestand op, zodat u deze altijd opnieuw kan inladen als er iets mis is gegaan.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dick-Ensing schreef op 31.01.2020 om 16:23 uur

Beste Michael het bestand heb ik weer geopend uit mijn projecten, toen stond de film in elkaar geschoven.

Kees-Haremaker schreef op 31.01.2020 om 16:25 uur

Hallo Dick, wat ik vooral van belang vind dat je het hele project in een map met de naam van het project verzameld.
Binnen Magix kan je met de toets 'Y' een window oproepen en dan tabblad 'MAP' en daar de mappen aanwijzen zoals in de rode kaders de map in het voorbeeld is het een plaatje uit één van mijn projecten
Downloads op de map laten staan waar het Magix gedeelte is geïnstalleerd zo ook de onderste twee

Zet ook bij instellingen op het tabblad systeem even automatisch opslaan en stel b.v. op 30 minuten maar zoals Rob al aangeeft hoe meer je even <CTRL> + S (opslaan) gebruikt des te beter doe ik ook altijd dat is bij mij een automatisme
Mvg Kees.

Dick-Ensing schreef op 31.01.2020 om 16:26 uur

Beste Rob

\de film kan ik wel op de tijdlijn afspelen, ik moet hem nog verder bewerken

Dick-Ensing schreef op 31.01.2020 om 16:33 uur

Beste Kees

De film (project slaat hij ieder 10 minuten automatisch op, en op jouw figuurtjes komen overeen met mijn instellingen.

Mvg Dick

Dick-Ensing schreef op 31.01.2020 om 16:37 uur

Beste mensen,

Ik heb een back up bestand geladen hij is helaas niet helemaal bij maar hij staan wel goed op de tijdlijn.

Ik willen jullie bedanken voor het meedenken.

Mvg

Dick

Bol schreef op 31.01.2020 om 16:57 uur

Hallo Dick,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw project via een back-up weer de tijdlijn van VDL hebben kunnen inladen. Jammer, dat u een stukje van u project moet missen. Het klopt, dat iedere 10 minuten automatisch een back-up wordt aangemaakt. Deze automatische back-up kijk of er na die 10 minuten iets gewijzigd is. Als u in uw project niets is gewijzigd, dan wordt er geen nieuwe back-up aangemaakt. Daarom mijn advies, slaat altijd uw project op als u wegloopt van u PC. Zelf sla ik deze op onder naam 001, naam 002, naam 003 etc..... dan kan ik altijd terugvallen op een eerdere projectbestand, als er om voor rede dan ook iets is misgegaan.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.01.2020 om 17:19 uur

@Dick-Ensing

Beste Dick.

Een goed bericht, dat u met veel adviezen verder kunt met Uw mooie hobby film monteren en bewerken tot een mooi resultaat

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael