ik vind nergens het programma/knop "NewBlue Titler EX" stevendely schreef op 12.08.2015 om 20:49 uur ik vind nergens een een programma of een functie van " NewBlue Titler EX" terug, terwijl er duidelijk op internet en en de verpakking staat dat het aanwezige is. wat doe ik fout of ben ik vergeten? mijn pakket is "MAGIX Video deluxe 2015 plus" Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 12.08.2015 om 20:57 uur Beste, dit staat niet onder Titel maar onder Effecten gr Michael stevendely schreef op 12.08.2015 om 23:31 uur onder het luikje Effenten heb enkel deze keuzes: -video-effectsjablonen video effecten bewegingseffecten stereo3D audio- effecten Design- elementen eigensjablonen extra effecten onder " extra effecten" staat " plug-in-manager". niets die me leid tot "NewBlue Titler EX" of titels. Voormalige gebruiker schreef op 13.08.2015 om 13:13 uur Hallo Steven, Een vraagje heb je de download of de DVD versie en heb je de bonussoftware geinstalleerd? Is het antwoord nee, doe dat dan alsnog. Als je de download versie heb, ga naar: hulp / aanvullende programma's installeren Als je de DVD versie hebt, leg de DVD in DVD-lade van je computer en kies dan een van de bonussoftware. zie afbeelding Succes, Rob 1