ik krijg steeds foutcode -24

denisevanachter schreef op 19.06.2011 om 20:51 uur

Ik heb mijn programma aan niemand gegeven, Ik heb steeds code –24
en er wordt gezegd dat er met een ander emailadresadres geregistreerd werd en dat ik contact moet opnemen met Magic support

het programma is alleen op deze computer geïnstalleerd, ik heb mijn programma aan niemand uitgeleend of gegeven. Graag had ik uw hulp.

als ik klik op direct online registreren krijg ik dus het bericht om met de support contact op te nemen.

Bedankt voor de hulp, want het begint stilaan op mijn zenuwen te werken:

- ik koop het programma legaal
- ik volg een dure cursus in Eindhoven, waar ik heel erg over teleurgesteld ben
- ik begin nu te werken en ik krijg deze toestanden.

Ik kan echt mijn collega's dit programma niet aanbevelen na al het gezever ik er al mee heb gehad !

Ik hoop op beterschap.

Toch vriendelijke groeten
Denise Van Achter

Reacties

magixagent schreef op 20.06.2011 om 11:13 uur

Uw verhaal gelezen, bij het registreren van Uw email adres, bent u er zeker van dat dat helemaal goed is gegaan.
het gebeurd nog al eens dat er per ongeluk  i.p.v. een punt een komma wordt ingetikt en dan staat het verkeerd of 2 keer een punt.
kijk dit eens goed na, her installeer het programma opnieuw en registreer het met het juiste email adres, dan komt de vraag vernieuwen en u klikt op ja en het nieuwe email adres staat er dan voor de registratie.
Dan een andere vraag heeft U meer producten met een registratie op Uw Pc staan, die met een andere email adres zijn geregistreerd .dan krijgt U dit probleem ook. dan als laatste was de doos en de envelop waar het programma opstaat met serie nummer niet geopend toen u het er uithaalde,
zie graag een reactie te gemoed , voor dat ik U verder kan helpen.
wat betreft de cursus, wilt u daar over een mail sturen naar mi-bo@magix.info en wij gaan uitzoeken waarom u daarover teleurgesteld ben.
gr