Ik hoop dat dit mag om mijn vraag opnieuw te stellen met een nieuw onderwerp. Ik weet n.m. niet hoe ik het duidelijk als aanvulling kan plaatsen bij mijn vorige vraag. Nu heb ik het ide dat mijn aanvullig op de vraag niet goed is overgekomen, vandaar dat ik het nog even probeer. Ik heb ook geprobeerd om Magix te bellen, maar daar wordt na enige tijd wachten de verbinding iedere keer verbroken.
Dit is de vraag die ik dus al gesteld had.
Ik had gevraagd over het inkorten van een mpg bestandje. Dit is perfect gelukt met het antwoord dat ik van jullie kreeg. Alleen blijf ik met het probleem zitten dat het geluid nog steeds niet gelijk loopt na het branden.
Ik ben er al zoveel keer mee bezig geweest en heb het op allerlei manieren geprobeerd, maar het probleem blijft. Nu heb als test het volgende gedaan.
De complete slidshow van 30 minuten incl. ingekorte mgp filmpje geexporteerd.
Toen diezelfde slideshow van 30 minuten, maar dan met de originele lange versie van het mpg filmpje erin gedaan en ook geexporteerd.
Toen alle twee die MP4 bestandjes gelijk op één DVD gebrand.
Na het branden synchroniseerd de slideshow met het ingekorte filmpje nog steeds niet goed.
De andere slideshow die exact hetzelfde is, maar alleen met de originele lange versie erin, die synchroniseerd wel goed met het geluid.
Wat kan hier van de oorzaak zijn. Wie kan mij helpen.
Als ik het ingekorte mpg filmpje apart bekijk, dan is hij gewoon goed gesynchroniseerd. Het gaat dus fout met het branden!
Ik wil het zo graag met het ingekorte filmpje branden, maar krijg het niet voor elkaar.
Hartelijk dank, Jose