Ik krijg geen videobeeld in het programma op mijn PC

Marc-Triolet schreef op 22.02.2023 om 16:33 uur

Beste,

Ik heb jaren jullie programma RED UW Video's versie 4.0 gebruikt op een PC met Windows 7. Nu lukt dit niet meer want ik werk nu met Windows 10 PRO. Ik heb mij dan ook de laatste nieuwe versie van MAGIX VIDEO SAVER 2023 aangeschaft. De installatie is geen probleem geworden. Ik heb Windows 10 Pro 64bit. Indien ik een video wil overbrengen naar mijn PC verschijnt een scherm met volgende als volgt: Bij importeren verschijnt: HP High Definition 1MP webcam. Indien ik verder ga dan krijg ik de pagina Opnamekwaliteit te zien.door gebruiker gedefinieerd. Bij uitgebreide weergave kan ik kiezen tussen  Realtek HD Audio en/of Mic Input. Ik weet dus niet wat ik moet aanvinken. Bij de andere mogelijkheden krig ik mijn eigen beeld te zien. Ik kan tot op heden het niet gebruiken. Kun je mij aub helpen

Reacties

Bol schreef op 22.02.2023 om 17:32 uur

@Marc-Triolet

Hallo Marc,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

  • Start Magix Video Saver! op
  • Kies hier Video's van analoge bronnen....
  • Kies nu USB Video (USB-DShow)
  • Zet bij audiobron: Digitale audio-interface....

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marc-Triolet schreef op 22.02.2023 om 17:45 uur

Hi Rob,

Bedankt voor de snelle respons. Het is met jouw antwoord gelukt en de nieuwe instellingen. Alvast bedankt.

Marc-Triolet schreef op 22.02.2023 om 17:47 uur

Hi Rob,

Moet er wel bijzeggen dat ik jouw instellingen heb kunnen uitvoeren nadat ik in Instellingen PRIVACY van mijn pC de camera heb uitgeschakeld en daarna terug ingeschakeld en dan kwamen de instellingen zoals in jouw antwoord boven water en zichtbaar. Daarna verliep alles prima. Nogmaals mijn dank.

Bol schreef op 22.02.2023 om 17:54 uur

@Marc-Triolet

Bij de instellingen Privacy staat de PC camera gewoon ingeschakeld. Ik heb geen enkel problemen met het kiezen van de juiste instellingen.

Hierbij nog een opmerking van mijn kant. De Video USB omzetter is bij Magix Video Saver!! een Plug & Play versie.

Succes,

Rob (forum moderator)

Antwoord gewijzigd: Plug-in moest zijn Plug & Play

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2023, 00:19, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marc-Triolet schreef op 22.02.2023 om 18:10 uur

Hi Rob,

Bij instelling Privacy stond bij mij ook AAN ingesteld maar in Magix gaf hij enkel HP High Definition 1MP webcam. Door deze uit en terug aan te zetten verscheen de USB Video ( USB-DShow) op in Magix en verscheen onder Audiobron ook de Digitale audio-interface op en werkte vervolgens alles zoals het van Magix wordt verwacht. Dus je hulp was zeker welkom zodat ik de juiste instelling kon toepassen. Bedankt.

Bol schreef op 22.02.2023 om 18:15 uur

@Marc-Triolet

Hallo Marc.

Klopt, u moet Video Saver 2023 opnieuw opstarten, zodat het programma de Video USB omzetter ziet / herkend.

Zie ook eens: Analoge opname niet mogelijk (magix.info)

Groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.02.2023, 18:58, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-