Ik kan niet op de site www.magix.com/nl komen

conimex56 schreef op 03.05.2015 om 18:00 uur

Goedendag,

Ik heb VDL 2015+ aangeschaft maar ik kan niet registeren op mijn PC, het is wel mogelijk (het registeren) via mijn laptop deze zit op het zelfde netwerk (heb 2 licenties) Ik krijg deze melding met firefox:

Kan geen verbinding maken

Firefox kan geen verbinding maken met de server op www.magix.com.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.

Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

deze met chrome:

Deze webpagina is niet beschikbaar

ERR_CONNECTION_REFUSED
Opnieuw ladenDetails verbergen
De verbindingspoging van Google Chrome met www.magix.com is geweigerd. De website is mogelijk offline, of misschien is je netwerk niet correct geconfigureerd.
Een gecacht exemplaar van http://www.magix.com/nl/ openen
Zoeken op Google

en deze met exploder:

Deze pagina kan niet worden weergegeven

•Controleer of het webadres http://www.magix.com  juist is.
•Zoek de pagina met een zoekmachine.
•Vernieuw de pagina na een paar minuten.

Verbindingsproblemen oplossen

Gevonden problemen

Het externe apparaat of de externe bron accepteerd de verbinding

niet

wie kan mij helpen

groet Gerard

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 03.05.2015 om 22:35 uur

Hallo Gerard,

Ik ga er vanuit dat je VDL2015 plus op de computer geinstalleerd heeft. Om de VDL op de computer te registreren moet je VDL opstarten en krijg een aanmelding scherm. Vul hier je email adres in en vul hier je tweede licenties / serienummer in. www.magix.magix.com werk bij mij wel.  u hoeft "/NL/ " niet toe te voegen in de eerste URL. In de tweede URL zit een "spatie en ;" . wanneer je die weghaalt dan gaat het wel goed.  

Succes,

Rob 

conimex56 schreef op 04.05.2015 om 00:43 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor deze snelle reactie.

Het probleem met het niet op www.magix.com komen is opgelost het bleek dat er in het bestand "hosts" in windows een verwijzing stond waardoor de site geblokkeerd werd deze verwijzing weg gehaald en het bestand opnieuw opgeslagen was voldoende.

groet Gerard

darcey schreef op 26.05.2015 om 14:01 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor deze snelle reactie.

Het probleem met het niet op www.magix.com komen is opgelost het bleek dat er in het bestand "hosts" in windows een verwijzing stond waardoor de site geblokkeerd werd deze verwijzing weg gehaald en het bestand opnieuw opgeslagen was voldoende.

groet Gerard

Ik heb dit probleem dus ook in ie en chrome.Zie de oplossing staan 

bestand "hosts" in windows een verwijzing stond waardoor de site geblokkeerd werd deze verwijzing weg gehaald en het bestand opnieuw opgeslagen was voldoende..Maar hoe kom ik in host