ik kan mijn film niet meer terug vvinden

suskoek schreef op 03.09.2011 om 17:37 uur

ik ben een lange tijd bezig geweest om een film van een toneel stuk te monteren. ik heb vanmorgen de laatste dingen gedaan en toen was klaar. ik wilde een menu gaan maken en daarna op een dvd branden maar de instellingen van de preview was niet helemaal goed dus heb ik de instellingen daar van terug gezet op Standaard instellingen. toen heb ik nog wat uitgeprobeerd met zomaar een filmpje en toen wilde ik mijn film van het toneel gaan af maken maar nou kan ik hem nergens meer vinden op mijn pc. weet iemand hoe dat kan

de film heeft wel de de zelfde bestandsnaam dan een andere film die ik op de pc heb staan maar ze staan alle bij in een andere map 

ik hoop dat iemand mijn kan helpen

Reacties

lucky_me schreef op 04.09.2011 om 08:16 uur

Dag Suskoek

Je zette de programma instellingen weer op standaard. Wanneer je het venster opent zie je dat hij in dit venster (op tapblad 2)ook de verschillende paden bijhoudt naar de mappen waar hij mee werkt.

de oplossing is waarschijnlijk niet moeilijk. Ik neem nu even aan dat je op windows7 werkt. Klik op "starten" en onderaan het venstertje dat geopend wordt heb je een zoekveldje. Typ daarin de naam van je film en windows zoekt je ganse harde schijf af en geeft alle resultaten weer.

mvg

Luc

suskoek schreef op 04.09.2011 om 10:26 uur

hoi luc

dat heb ik geprobeerd maar dan kan hij hem ook niet vinden helaas. ik heb op die manier ook alle mvp bestanden gezocht dan laat hij alle films zien die ik heb gemaakt maar net die ik moet hebben niet. ik ben bang dat er niks anders op zit dan op nieuw te beginnen.

maar toch bedankt voor de reactie

gr sus

FransS schreef op 05.09.2011 om 13:39 uur

Hoi suskoek,

Als je het programma hebt geopend dan kun je bij "bestand"de laatste film die hebt bewerkt  weer openen,waarschijnlijk heb je er dan 2 in staan en kies dan welke je denkt dat het dat filmpje is wat je bedoeld. wat je ook kan doen is het bak. file opzoeken 

Suc6 Frans S.