Ik heb VIDEODELUXE 2015 op mijn desktop pc. geinstalleert en ik zou het ook graag op mijn laptop instaleren.

michel.vancauteren schreef op 17.09.2015 om 11:45 uur

Ik heb VIDEODELUXE 2015 op mijn desktop pc. geinstalleert en ik zou het ook graag op mijn laptop instaleren.

Ik heb dus VIDEODELUXE ook op de laptop geinstaleert,  als het programa  VIDEODELUXE  opstart vraagt men mij het serie nummer en daarna : Het maximaal toegestane aantal actieveringen is overschreden....en hier stopt het. Bestaat hier voor een oplossing?

groeten. M.

Reacties

mi-bo schreef op 17.09.2015 om 13:27 uur

Beste M,

het klopt dat vdl 2015 maar 1 licentie heeft, de mogelijkheid is aanvragen via magix.com dan activeren en via support een 2de licentie aanvragen ( het is of niet of wel betalen ) 

alle producten van MAGIX die in 2015 zijn uitgekomen hebben 2 licenties, er is ook sinds vandaag een mooie aanbieding voor het nieuwe pakket 2016 ( deze versie heeft wel 2 licenties)

gr

Michael

saskia414 schreef op 14.01.2016 om 17:43 uur

Ik heb mijn licenties verbruikt door pech met computer: harde schijf diende vervangen en 2e licentie op een oude computer gezet die de filmpjes niet kan branden: haperend beeld door gebrekkige computer.

Ik kan nu NIETS met het gekochte programma, geld weg en nog geen video's omgezet.

Op website Magix 2 oplossingen gevonden:

Via Menu Hulp - programma deativeren - werkt niet, want optie bestaat niet

Via Mijn Account - apparaat deactiveren werkt ook niet, ook dat is niet te vinden.

Email naar Magix werkt niet, die verwijzen met een standaard email naar hun website.

Wie heeft een oplossing? Svp in Jip en Janneke taal graag! 

Voormalige gebruiker schreef op 14.01.2016 om 22:51 uur

​Hallo Saskia,

U zegt dat deze optie niet bestaat. Weet u dat zeker? ( zie afbeelding)

of

1. Ga naar: http://www.magix.com/nl/ klik op het poppetje rechtboven.

2. Log hier in uw emailadres en wachtwoord die u gebruikt heeft voor de registratie

3. Klik op volgende en op mijn producten

4. zoek naar: VDL 2015

5. klik op geactiveerde apparaten weergeven

6. klik op uncheck

Let op!!

De eerste optie van deactivering gaat gelijk  in, terwijl als u van de tweede optie gebruik maakt, dan kan u pas over 30 dagen VDL 2015 weer activeren.

Succes,

Rob