Dit is niet mogelijk met het programma reisroute animatie, wel met VAsco da Gama, succes.
Voormalige gebruiker
schreef op 27.12.2013 om 11:39 uur
Beste,
Ik weet niet wat u met bewegende lijn bedoelt. Zelf maak ik af en toe met de reisroute animatie, die in VDL 2013 en VDL 2014 zit, deze animatie. zie voorbeeld.
De reisroute animatie van VDL is top! Heb n.a.v. deze vraag even verder op internet gekeken en gevonden, dat je de reisroute kunt importeren als b.v. KZL of GPX bestand. D.w.z. geen rechte lijnen meer, maar precies de route die je afgelegd hebt gehad. Het geeft een veel mooier resultaat dan de rechte lijnen die ik voorheen zelf gebruikte in de reisroute animaties.
Hoe een route te maken?
1. B.v. op de site van GPSIES kun je de route maken en exporteren.
Dit gaat ook heel fraai met het gratis te downloaden navigatie programma BASECAMP van Garmin (heb ik in gebruik voor mijn fiets GPS), waarbij de begin- en eindpunt op kunt geven en de route uit laat rekenen en tekenen. Exporteren als GPX bestand, wat weer te laden is in de reisanimatie van MAGIX VDL.
3. Reisroute animatie in MAGIX VDL 16 premium: (hopelijk hetzelfde in andere versies?)
Opstarten van de animatie van reisroutes: [bewerken] , [assistent] , [animaties van reisroutes] .
NB: Er bestaat een PATCH voor deze functie binnen MAGIX als deze niet werkt. Melding "Kaart wordt geladen", bij het opstarten en dan hangt het programma". Dan moet je even via de Magix support, de juiste patch downloaden, die bij jouw versie hoort.